מלם-תים תפיץ בישראל את מוצרי MSE האמריקנית

הסכם ההפצה נחתם במסגרת שיתוף הפעולה בין מלם-תים ו-ATI מקבוצת אקסל טלקום ● מארק סילנפרוינד, מנכ"ל אקסל טלקום: "נתח השוק של MSE בשוק הטונרים החליפיים עומד על 20%, ואנו שואפים להכפילו בתוך שנתיים"

מלם-תים ו-ATI מקבוצת אקסל טלקום חתמו על הסכם שיתוף פעולה, במסגרתו תשמש מלם-תים כמפיץ הראשי של מוצרי MSE האמריקנית, חברת הטונרים החליפיים. הערכת החברות היא ששיתוף הפעולה ביניהן יניב עסקאות בגובה מיליוני שקלים במהלך השנתיים הקרובות.

מארק סילנפרוינד, מנכ"ל אקסל טלקום, אמר כי "נתח השוק של MSE בשוק הטונרים החליפיים עומד כיום על 20%. אנו שואפים להכפיל אותו תוך שנתיים. בנוסף, מצוידים הטונרים של MSE בטכנולוגיה ייחודית המאפשרת להם להדפיס יותר דפים מטונר מקורי באותו הדגם, ברמה של עד 100%. זה מאפשר לארגון להוריד משמעותית את עלות ההדפסה לדף ולחסוך בהוצאות המשרד, בלי לוותר על האיכות".

דורון עמבר
, מנהל תחום פתרונות הדפסה במלם-תים, ציין כי "כחברה השואפת להציע ללקוחותיה פתרונות מקיפים מקצה לקצה, אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם אקסל טלקום. מדובר במוצר הזהה באיכותו לטונרים המקוריים המוצע במחיר אטרקטיבי הנמוך בכ- 30% מהמקוריים. בנוסף, עומדים המוצרים בתקנים המחמירים של ה-FDA האמריקני, בכל הקשור לפליטת גזים רעילים לאוויר – תופעה המוכרת בטונרים חליפיים. שיתוף הפעולה יאפשר לנו להרחיב את סל המוצרים, אותו אנו מציעים ללקוחותינו במחירים האטרקטיביים ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים