Agile יישמה CRM של מיקרוסופט ב-BDO-זיו האפט; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת החדשה נועדה לשפר תהליכים עבור מנהלי המכירות של BDO ולשפר את הבקרה הניהולית על תהליכי המכירה עבור הנהלת הפירמה ● בנוסף, פותחו מנגנונים אשר אמורים להתריע בפני ניגודי אינטרסים ולסייע בעמידה בתקנות והגבלים

Agile Business Solutions הטמיעה מערכת CRM המבוססת על פלטפורמת Microsoft Dynamics CRM 4.0 בפירמת רואי החשבון BDO זיו האפט. מערכת ה-CRMאמורה לאפשר לפירמה לנהל את הקשר השוטף עם לקוחות החברה הפרוסים ברחבי העולם באופן מקוון, למנף את הפוטנציאל העסקי הטמון בלקוחות קיימים ופוטנציאליים ולשפר את תהליכי העבודה השוטפים. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר, אולם על פי הערכות בשוק הוא מסתכם במאות אלפי שקלים.

המערכת החדשה נועדה לשפר תהליכים עבור מנהלי המכירות של BDO ולשפר את הבקרה הניהולית על תהליכי המכירה עבור הנהלת הפירמה. בנוסף, פותחו מנגנונים אשר אמורים להתריע בפני ניגודי אינטרסים ועמידה בתקנות והגבלים, ליידע את מנהלי הלקוחות על תחילתן של פעילויות מקצועיות שעשויות להרחיב או להשפיע על פעילות הלקוח, לסנכרן בין השותפים המנהלים השונים ומנגנונים נוספים.

איציק בן עזרי, מנהל מערכות מידע ב-BDO זיו האפט, אמר, כי "עם הצמיחה בנתח הפעילות העסקית והתרחבות ההצעות השיווקיות שלנו, ביקשנו לטייב את איכות הטיפול בלקוחות קיימים ולמסד נוהל טיפול מדוד, סדור וריכוזי בלקוחות פוטנציאליים. הדבר דרש מיקוד בניתוח דרישות, העצמת השיתופיות בין גורמים בחברה וניטור לקוח קפדני, ובכלל זאת בקרה אחר תנאי נאותות ורגולציה".

לדברי יעל מיתר, מנכ"לית משותפת ב-Agile Business Solutions, "מערכת Dynamics CRM מהווה תוספת טבעית לתוכנות אופיס ואאוטלוק ומציעה סביבת עבודה מוכרת ואינטואיטיבית אותה יכולים המשתמשים לאמץ ולהשתמש בה בקלות על מנת להגביר את התפוקה ולייעל את פעילות השיווק, השירות והייעוץ. העובדים בחברה רואים תמונת לקוח אחידה ומרכזית, הכוללת רשימת אנשי קשר, הצגת כלל הפעילויות מול הלקוח, ההזדמנויות וכוק. כך, יכולים עובדי החברה לנהל קשרים בין לקוחות, מנהלים ועובדים על מנת להגדיל את היכולת לזכות בעסקאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים