אנקור יישמה מערך וירטואליזציה ואיחסון בתמה תעשיות פלסטיק; ההיקף: כ-500 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט, הטמיעה אנקור בתמה שרת איחסון של חברת נט-אפ מסוג FAS3140 HA Cluster ● כמו כן, הועבר אל שרת האחסון כל המידע הקריטי של החברה, כולל מסדי הנתונים של מערכת ה-ERP

אנקור מערכות, מקבוצת רדט, הטמיעה מערך אחסון ו-ווירטואליזציה בחברת תמה תעשיות פלסטיק. במסגרת הפרויקט, הטמיעה אנקור בתמה שרת אחסון של חברת נט-אפ מסוג FAS3140 HA Cluster. כמו כן, הועבר אל שרת האחסון כל המידע הקריטי של החברה, כולל מסדי הנתונים של מערכת ה-ERP של אורקל. בהמשך ביצעה אנקור מיגרציה של 15 שרתי  חלונות ולינוקס אל סביבה וירטואלית מסוג ESX של VMware. היקפו הכספי של הפרויקט הסתכם ב-500 אלף שקלים.

זאב לשנר, מנהל מערכות המידע הבינלאומי של תמה, אמר, כי "חברה כמו שלנו, עם עשרה אתרים בינלאומיים, איננה יכולה להרשות לעצמה אפילו שעה של downtime. השירות של אנקור, יחד עם המערכות של נט-אפ, מספקים לי כעת את הביטחון שנוכל להמשיך לעבוד באופן שוטף ללא השבתות".

לדברי איתן בר לב, מנהל המכירות של אנקור באזור הצפון, "הניסיון של תמה הראה לנו עד כמה למערך אחסון יש חשיבות קריטית עבור חברת ייצור. התצורה שנבחרה נותנת מענה לסביבות מרובות, תמיכה באפליקציות קריטיות ומאפשרת פתרון עסקי להתאוששות מאסון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים