BMC בוחנת למכור את עצמה – ופנתה לגופים גדולים לשם כך

החברה פנתה לבנק אוף אמריקה ולמריל לינץ' על מנת לבחון את האסטרטגיות למכירה שכזו - כך דווח בעיתונות הטכנולוגית בארצות הברית ● הבנקאים פנו בשם BMC לחברות IT גדולות ולקרנות השקעה פרטיות, כדי לאמוד את מידת העניין שלהן ברכישה של כלל רכיבי החברה או חלקים ממנה

BMC Software רוצה למצוא לעצמה קונה: החברה בוחנת אפשרויות למכירתה של החברה ואף פנתה לבנק אוף אמריקה (Bank of America) ולמריל לינץ' (Merrill Lynch) על מנת לבחון את האסטרטגיות למכירה שכזו – כך דווח בעיתונות הטכנולוגית בארצות הברית.

על פי הדיווח, הבנקאים פנו בשם BMC לחברות IT גדולות ולקרנות השקעה פרטיות, כדי לאמוד את מידת העניין שלהן ברכישה של כלל רכיבי החברה או חלקים ממנה. שווי השוק של BMC נע סביב שבעה מיליארד דולרים ומחזורה השנתי נע סביב שני מיליארד דולרים, מה שממצב אותה כחברת התוכנה השישית בגודלה בעולם.

BMC נמצאה תחת לחץ למכור את עצמה מוקדם יותר השנה, מצד אליוט ניהול (Elliott Management), קרן גידור המגלגלת 20 מיליארד דולרים, אותה מנהל פול סינגר. לאליוט ניהול יש 7.7% ממניות BMC.

בחודש יולי הודיעה החברה, כי הגיעה להסכמה עם אליוט ניהול לפיה היא תרחיב את הדירקטוריון שלה ותמנה אליו שניים מאנשי אליוט. בעת המאבק לאיוש הדירקטוריון, הציגה אליוט רשימה של קונים פוטנציאליים ל-BMC, ביניהם אורקל (Oracle), דל (Dell) וקרנות ההשקעה הפרטיות KKR, קבוצת בלקסטון (Blackstone Group) וביין קפיטל (Bain Capital).

בשנת 1999 רכשה BMC את החברה הישראלית המימד החדיש תמורת כ-650 מיליון דולרים ועל בסיסה הקימה את מרכזי המו"פ שלה בארץ. אלה מובילים את פיתוח משפחת מוצרי Control-M ומניבים לה מכירות של מאות מיליוני דולרים. לחברה משרדי מכירות ושיווק ברמת החי"ל בתל אביב ומרכזי מו"פ על בסיס הרכישה האמורה בתל חי ובתל אביב. עוד רכשה BMC בישראל בעשור הקודם את אופטיסיסטם ואת איידנטיפיי. בסך הכול השקיעה BMC בישראל כ-900 מיליון דולרים. חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס היא נציגת BMC בישראל מזה כמעט שני עשורים.

לא ניתן היה להשיג את תגובת BMC לדיווח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים