פרודוור תטמיע מערכת ERP של מיקרוסופט בדוראד אנרגיה בפרויקט בהיקף מיליוני שקלים

המערכת של מיקרוסופט, Dynamics AX, תוטמע ביצרנית החשמל הפרטית על בסיס גז טבעי בשילוב מערכת הבילינג לניהול חיובים Prod’Utilities ● פתרון הבילינג מבוסס על מערכת MECOMS של Ferranti, שאף אותה מייצגת פרודוור בישראל ● הפרויקט, שהחל לפני חודשיים, צפוי לארוך כשנה, כאשר מודולים ראשונים שלו צפויים לעלות לאוויר במרץ 2013

פרודוור (Prodware) ישראל מבצעת בימים אלה פרויקט הטמעת מערכת ERP של מיקרוסופט (Microsoft) בדוראד אנרגיה. הפרויקט החל לפני חודשיים וצפוי לארוך כשנה, כאשר מודולים ראשונים שלו צפויים לעלות לאוויר במרץ 2013. היקפו עומד על מיליוני שקלים.

המערכת של מיקרוסופט, Dynamics AX, תוטמע בשילוב מערכת הבילינג לניהול חיובים Prod’Utilities, שמבוססת על מערכת MECOMS של Ferranti, שאף אותה מייצגת פרודוור בישראל. מערכת הבילינג כוללת מודולים ייעודיים לתשתיות האנרגיה והמים, לרבות היכולת לבצע עסקות, להציג מערך תעריפים גמיש – בהתאמה לנתוני הזמן והעומס, לחבר למונים, להוליך חשמל ואיבודים, להוליך מים ודליפות, לבצע הנחות ייחודיות ועוד.

למערכת שתוטמע בדוראד אנרגיה יהיו עשרות משתמשים. יצוין שהחברה היא יצרנית חשמל פרטית שמקימה בימים אלה מדרום לאשקלון תחנת כוח פרטית מבוססת גז טבעי. התחנה החדשה מיועדת להפיק כ-840 מגה-וואט, המהווים כ-7% מתצרוכת החשמל של ישראל. דוראד, שנמצאת בשלבים מתקדמים של בניית התחנה, כבר חתמה על הסכמים למכירת חשמל לארגונים במשק הישראלי, ביניהם מקורות, אסם, משרד הביטחון ורשתות המלונות ישרוטל ופתאל.

שתי המערכות שתוטמענה בדוראד יאפשרו לחברה לנהל את מגוון התהליכים העסקיים שלה, בהם חיוב צרכנים, מכירת חשמל לרשת החשמל, ניהול ספקי גז, הליכי התחשבנות מורכבים עם חברת החשמל, ניהול ספקי תחזוקה ותפעול של תחנת הכוח.

מדוראד נמסר, כי הבחירה במערכות הללו נעשתה לאחר בחינה מדוקדקת של פתרונות מקבילים על ידי חברת הייעוץ IT Solutions, שמלווה אותה בהקמת מערך המידע שלה.

לדברי רוני מורן, מנמ"ר דוראד, "משק החשמל בישראל עובר בשנים האחרונות שורה של רפורמות, הנתמכות ברגולציה מורכבת שמכתיבה התאמה של תהליכים עסקיים. תמיכה בתהליכים אלה מהווה אחד האתגרים הניצבים בפני מערך ה-IT של דוראד". לדבריו, "מדובר ביישום ראשון מסוגו של מערכת מידע התומכת ברגולציה הנתונה לשינויים והפתרון יאפשר לנו את הגמישות הנדרשת בשוק רגולטורי משתנה".

תמי זיתן, מנכ"לית משותפת ב-IT Solutions, ציינה ש-"מדובר בפרויקט לאומי שמחייב הבנה מעמיקה של צרכי הלקוח ומציאת פתרון הולם ליישום הצרכים הייחודיים. בחרנו בפתרון אינטגרטיבי הכולל מודול לחיוב ולהתחשבנות, כזה שעומד בתנאי הרגולציה".

איציק ג'יני, מנכ"ל פעילות ה-ERP של פרודוור ישראל, ציין ש-"הזכייה של פרודוור בפרויקט מבססת שני תחומים חשובים, בהם בכוונתנו להתרחב: תשתיות אנרגיה וחשמל ותשתיות מים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים