מיחשוב פיתחה פורטל ארגוני מבוסס יבמ לחברת נשר; ההיקף הכספי: מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט, רוכזו והוצגו נתונים אינפורמטיביים לכל מפעל בנפרד ● בין הנתונים ניתן למצוא את חדשות המפעל ונהליו, וכן פורומים מקצועיים, כלל מפעליים, העוסקים בבטיחות, איכות הסביבה ועוד ● בשלב השני פותחה מערכת הכוללת את כל המידע הקשור בלקוחות החברה, החל מביקורים אצל הלקוח דרך כל תהליך המכירה ועד לסגירת עיסקאות

קבוצת מיחשוב פיתחה פורטל ארגוני לחברת נשר, שכולל מערכת לניהול וריכוז דיווחים של אנשי המכירות של החברה. הפורטל פותח על תשתית Websphere Portal Server של יבמ. באמצעות הכלים לשיתוף מידע (Collaboration) של הפורטל, רוכזו והוצגו נתונים אינפורמטיביים לכל מפעל בנפרד. בין הנתונים הללו ניתן למצוא  את חדשות המפעל ונהליו, וכן פורומים מקצועיים, כלל מפעליים, העוסקים בבטיחות, איכות הסביבה ועוד. קבוצת מיחשוב אף פיתחה במסגרת הפורטל כלים נוספים לשימוש עובדי המפעלים, בהם מערכת לניהול וטיפול בטפסים, מערכת גרפים להצגת המכירות היומיות, הצגה של נתונים אישיים של העובדים, אירועים ומידע בעניני רווחה ועוד. ההיקף הכספי של הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

בשלב השני פותחה במסגרת הפרויקט מערכת הכוללת את כל המידע הקשור בלקוחות החברה, החל מביקורים אצל הלקוח דרך כל תהליך המכירה ועד לסגירת עיסקאות.  על פי התכנון, המערכת תקושר למאגרי המידע של דן אנד ברדסטריט לשליפת מידע עיסקי עדכני על הלקוח.

לביצוע קישוריות עם מערכת השיווק והמכירות של נשר, שפותחה על ידה באופן עצמאי, נעשה שימוש בכלי המודרניזציה של יבמ HATS (ר"ת Host Access Transformation Service), ההופך מערכת טקסטואלית למערכת מבוססת ווב, ומאפשר שילוב של נתונים ומסכים מתוך מערכת השיווק בפורטל האירגוני.

מרית מצליח-קליין, מנהלת תחום e-bussiness בקבוצת מיחשוב, אמרה: "HATS הינו כלי מבצע את המעבר ממערכת טקסטואלית למערכת וובית ללא שום נגיעה בתוכניות המקור של ה-Business Logic". לדבריה, "אנחנו בית התוכנה היחידי בישראל המתמחה בכלי זה, והסתבר לנו שהיינו הראשונים ששלבו תוכניות שהוסבו באמצעות HATS ב-Websphere Portal של יבמ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים