אנקור יישמה מערך אחסון בהסתדרות החדשה; היקפו של הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט יישמה אנקור בהסתדרות מערכת FAS2050 של נט-אפ, בעלת נפח אחסון של 4.5 טרה בייט, הכוללת גם מאפייני Deduplication וכלי ניהול מידע והתאוששות מאסון ● עד כה, להסתדרות העובדים החדשה לא היה מערך אחסון וגיבוי

אנקור הטמיעה מערכת אחסון ופתרון הגנה על המידע של נט-אפ בהסתדרות העובדים החדשה. במסגרת הפרויקט יישמה אנקור בהסתדרות מערכת FAS2050 של נט-אפ, בעלת נפח אחסון של 4.5 טרה בייט, הכוללת גם מאפייני Deduplication וכלי ניהול מידע והתאוששות מאסון. יישום המערכות של נט-אפ אמור להביא לחסכון בשטח אחסון וצריכת חשמל נמוכה יותר בכל סניפיה של ההסתדרות בישראל. עד כה, להסתדרות העובדים החדשה לא היה מערך אחסון וגיבוי. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים.

הפרויקט הינו חלק מתפיסת ה-IT החדשה, אותה מטמיע מנמ"ר ההסתדרות הנכנס, יורם שולטהייס, אשר הוביל את המהלך להקמת מערך אחסון. "שיפור השירות למשתמשים הוא המטרה הראשונה שלנו ובעזרת פתרון האחסון החדש של נט-אפ נוכל לספק מטרה זו", ציין יורם שולטהייס.

לדבריו,"במהלך 2010 אנו מתכוונים ליישם עוד פתרונות מבית נט-אפ, כגון פתרונות גיבוי ו-DRP במטרה לחזק את ההגנה על המידע שלנו ולהיות מוכנים לכל אסון. בחרנו במערך האחסון של נט-אפ, כי הוא מהווה פתרון אחסון חסון עם עושר פונקציונאלי ויכולת גידול משמעותית, וכל זאת במחיר סביר".

"התשתית הקודמת שלנו לא סיפקה לנו את הסקאלאביליות, הקיבולת והביצועים להם היינו זקוקים. באמצעות נט-אפ הצלחנו להשיג כל מטרות אלו בעלות סבירה", הוסיף שולטהייס. "ל- נט-אפ יש מאפיינים כגון Thin Provisioning ו-Deduplication המאפשרים לנו לשמר שטח אחסון גדול ככל האפשר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים