אמזון השיקה את Kindle Fire HD – הנשק החדש שלה במלחמת הטאלבטים

באמזון מקווים שמחשב הלוח החדש שלה יאפיל על מחשבי הנקסוס 7 של גוגל ועל הגרסה הצפויה של מכשירי ה-iPad של אפל, עם צג בגודל של שבעה אינץ' ● עוד הציגה אמזון גרסה חדשה של מכשיר הקינדל (Kindle) לקריאה של ספרים אלקטרוניים, שמציג לראשונה מסך לבן בטכנולוגיית Paperwhite ותאורה אחורית שמאפשרת קריאה גם בחושך ● ג'ף בזוס, מנכ"ל אמזון: "אנו רוצים להרוויח כשאנשים משתמשים במכשירים שלנו, ולא כשהם קונים את המכשירים שלנו"

אמזון (Amazon) הציגה בסוף השבוע את הגרסה החדשה של מחשבי הלוח Kindle Fire – שמציעה צג בגודל שבעה אינץ', ואת מחשבי הלוח החדשים, Kindle Fire HD, שמצוידים בצג בגודל של 8.9 אינץ'. עוד הציגה אמזון גרסה חדשה של מכשיר הקינדל (Kindle) לקריאה של ספרים אלקטרוניים, שמציג לראשונה מסך לבן בטכנולוגיית Paperwhite ותאורה אחורית שמאפשרת קריאה גם בחושך, מבלי להאיר את החדר. כמו כן, הציגה החברה גרסה בסיסית משופרת של הקינדל.

ההשקות החדשות של אמזון מעצימות את התחרות החריפה בינה ובין גוגל (Google), אשר השיקה ביולי את מחשבי הלוח נקסוס 7 (Nexus 7) מתוצרת אסוס (Asus) במחיר של 199 דולרים, וכן מול חברות אחרות, דוגמת אפל (Apple) – שמציעה את מחשבי ה-iPad הפופולריים, ומיקרוסופט (Microsoft) – שמבקשת לקדם מחשבי לוח המבוססים על הפלטפורמה שלה.

מנכ"ל אמזון, ג'ף בזוס, טען כי בשנה שעברה הופיעו "עשרות מחשבי לוח שמבוססים על אנדרואיד שאיש לא קנה", והוסיף, כי "אנשים אינם רוצים עוד גאדג'טים. הם רוצים שירותים שמשתפרים עם הזמן. אנו רוצים להרוויח כשאנשים משתמשים במכשירים שלנו, ולא כשהם קונים את המכשירים שלנו".

מחיר המחירון של מכשיר הקינדל (Kindle) בטכנולוגיית Paperwhite עומד על 119 דולרים, או 179 דולרים עם קישוריות חופשית בטכנולוגיית דור שלישי ברשת Whispernet. השיפורים בהשוואה לדגמי Kindle Touch של אמזון כוללים ניגודיות גבוהה יותר בשיעור של 25%, מספר פיקסלים גבוה ב-62% (על פי המפרט של אמזון: 212 ppi) וחיי סוללה של שמונה שבועות (במצב המתנה). המכירה תחל ב-1 באוקטובר.

מחיר המחירון של מכשיר הקינדל הבסיסי עומד על 69 דולרים – עשרה דולרים פחות מבעבר, והמכירה אמורה להתחיל ב-14 בספטמבר.

הדגם החדש של מחשבי Kindle Fire עם צג בגודל של 7 אינץ' עומד על 159 דולרים והמכירה אמורה להתחיל ב-14 בספטמבר. הוא מצויד בזיכרון RAM בנפח גבוה פי שניים ובביצועים טובים ב-40% בהשוואה לדגם הקודם, על פי אמזון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים