חדש מסלקום: מידע מבוסס מיקום בלחיצת כפתור

שירות "סלקום מכ"מ" מאפשר ללקוחות החברה לברר היכן נמצאים הכספומט הקרוב ביותר, תחנת הדלק הסמוכה, פנצ'ריה זמינה וכדומה ● כל זאת, על ידי כניסה לפורטל החברה באמצעות הטלפון הסלולרי ● השימוש בשירות הוא חינמי לתקופת ההשקה, ומתאים למכשירי דור 2.5, דור 3 ודור 3.5 ● עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום: "שירותי LBS יחליפו את השימוש במדריכי טלפונים, במרכזיות טלפונים, במפות, במידעונים וכדומה"

סלקום השיקה היום (ב') שירות מבוסס מיקום (LBS, ר"ת Location Based Service) המכונה "סלקום מכ"מ", שמאפשר ללקוחותיה לקבל לטלפון הסלולרי, דרך פורטל החברה, מידע מיידי על הסביבה הקרובה שבה הם נמצאים, כמו הכספומט הקרוב ביותר, תחנת הדלק הסמוכה, פנצ'ריה זמינה, חניון, מסעדה מומלצת באזור ועוד. תוצאות החיפוש מוצגות לפי מרחק המשתמש מהאתרים הרלבנטיים במעגל הולך ומתרחב.

השירות החדש מספק גם מידע כמו דירוג והמלצות גולשים, פרטי התקשרות, שעות פעילות וכדומה. בנוסף, הוא מאפשר לחייג למקום המבוקש בקליק אחד מתוך הפורטל. בכל דף תוצאות יקבל המשתמש פירוט לפי שם המקום, כתובת ודירוג (במידה ויש). פירוט נוסף, שניתן בהמשך, כולל מפה קטנה, לינק להוראות הגעה מפורטות, פרטים על המקום, חוות דעת, פרטים שימושיים על הסביבה, ובמקומות שבהם מותקנת מצלמות – אפשר אף להתעדכן בשידור חי בנעשה במקום.

"סלקום מכ"מ" מבוסס על מאגרי המידע של חברת מפה, ומקושר גם לשירותי GPS, כך שהלקוח יוכל לקבל הוראות ניווט אל המקום שהוא מבקש להגיע אליו. המערכת עצמה לומדת על מיקומו של הטלפון בעזרת תחנות הבסיס הסלולריות.

השימוש ב-"סלקום מכ"מ" הוא חינמי לתקופת ההשקה, ומבוסס על גלישה ב-WAP בלבד, המתאימה לכל הלקוחות המחזיקים במכשירי דור 2.5, דור 3 ודור 3.5.

עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, ציין, כי "בזכות שירותי ה-LBS, לקוחות סלקום הופכים את מכשיר הסלולר למקור המידע העיקרי שמבוסס על סביבת ההימצאות הקרובה. המידע איכותי, מסונן וממוקד לפי צורכי הלקוח. מידע שהלקוחות מחפשים תדיר, כמו בית המרקחת הקרוב, כספומט, תחנת דלק, תחנת אוטובוס, פיצוציה, מסעדה וכדומה – הופך לנגיש בלחיצת כפתור בכל מקום ובכל רגע. שירותי LBS יאפשרו ללקוח לקבל מידע רלוונטי יומיומי, שיחליף את השימוש במדריכי טלפונים, במרכזיות טלפונים, במפות, במידעונים וכדומה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים