נפתח הכנס העולמי השנתי של יבמ רשיונל

השנה יעמדו במרכז הכנס - שנערך באורלנדו, פלורידה - אתגרי הפיתוח של תוכנה בארגונים, ניהול פיתוח משלב ההגדרות עד לפריסה ולתחזוקה, ניהול יעיל של מחזור חיי תוכנה ובמיוחד התמודדות עולם פיתוח התוכנה עם תנאי המשבר הכלכלי הגלובאלי וניצול יעיל של נכסי תוכנה ● חמישה חוקרים ממעבדת המחקר של יבמ בחיפה וממעבדת התוכנה של יבמ בישראל יציגו בכנס עבודות, כלים וחידושים המפותחים בארץ

תגרי הפיתוח של תוכנה בארגונים, ניהול פיתוח משלב ההגדרות עד לפריסה ולתחזוקה, ניהול יעיל של מחזור חיי תוכנה ובמיוחד התמודדות עולם פיתוח התוכנה עם תנאי המשבר הכלכלי הגלובאלי וניצול יעיל של נכסי תוכנה – כל אלה יעמדו במרכז הכנס העולמי השנתי של רשיונל, קבוצת כלי הפיתוח הפועלת במסגרת חטיבת התוכנה של יבמ, שנפתח היום (א') באורלנדו, פלורידה.

הכנס מושך אליו אלפי מנהלים, מנהלי פיתוח, מתכנתים ומומחים במגוון רחב של תחומים. בין מאות ההרצאות, ההדגמות והפורומים שיפעלו במהלך האירוע, יציגו חמישה חוקרים ממעבדת המחקר של יבמ בחיפה וממעבדת התוכנה של יבמ בישראל, את העבודה המתבצעת בארץ כחלק ממאמץ הפיתוח והשיפור הכללי של כלי התוכנה של יבמ.

קבוצת רשיונל ביבמ מספקת פתרונות משולבים לכל ההיבטים של תהליך פיתוח תוכנה. הכלים השונים של יבמ אמורים לטפל במכלול התהליכים ברמה הכלל-ארגונית, לכל אורך מחזור חיי הפיתוח והתוכנה – בדרך לבניית יישומים משולבים באיכות גבוהה, ברמה כלל ארגונית.

על מנת לתמוך בכל אלה, פיתחה יבמ את פלטפורמת הג'אז שלה: כלי שיתוף שנועד להביא את תפיסת העבודה השיתופית אל עולם התכנות. סביבת הג'אז של יבמ מבוססת על שלושה עקרונות מרכזיים: שיתוף, אוטומטיזציה ודיווח. ג'אז מספק זיכרון קולקטיבי החיוני לעבודה המשותפת של מתכנתים – ומקשר ביניהם בתהליך העבודה. כך, חברי צוות יכולים לראות בכל זמן מי מחבריהם עובד במקביל להם וזמין במקוון, ולנהל עימו שיחת מסרים מיידיים.

קבוצת רשיונל של יבמ ביססה זה מכבר את מעמדה כספק החשוב בעולם של כלים ברמת המפתח – בתהליך שכלל כמובן גם את עצם רכישתה של רשיונל על ידי יבמ, ואחריו – סדרת רכישות הנמשכת גם כיום. האתגר המרכזי אותו מציבה יבמ רשיונל בשנים האחרונות בפני צוותי הפיתוח שלה עצמה, אינו רק שיפור טכנולוגיות פלטפורמת הפיתוח אלא שילוב הפיתוח כחלק אינטגרלי בחברה ובתהליכים העסקיים שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים