קומברס טכנולוג'י תירכש על ידי החברה הבת ורינט ותמחק מהמסחר בבורסה

הרכישה תתבצע לאחר שקומברס טכנולוג'י תשלים את חלוקת מניות החברה הבת, קומברס, לבעלי המניות שלה ● כך, ורינט רוכשת את החברה האם כשהיא נקייה מכל אחזקות אחרות, מה שיהווה עבור ורינט ספין-אוף לכל דבר ● דן בודנר, נשיא ומנכ"ל ורינט: "אנו מברכים על המהלך, שיבטל את גרעין השליטה ויהפוך את ורינט לחברה עם 100% אחזקה ציבורית"

עוד פיטורים. ורינט

ורינט מערכות (Verint) חתמה על הסכם לרכישת מניות החברה האם, קומברס טכנולוג'י (Comverse Technology) – כך הודיעה החברה לבורסת נאסד"ק, שם נסחרות מניותיה. על פי תנאי העסקה, גרעין השליטה של ורינט – שמוחזק על ידי קומברס טכנולוג'י, יפורק וקומברס טכנולוג'י תמחק מהמסחר בנאסד"ק. כך, תרכוש ורינט חזרה את מניות גרעין השליטה תמורת 27.5% מניות רגילות של ורינט ותשלם בנוסף 25 מיליון דולרים במזומן או באמצעות ניירות ערך אחרים.

הרכישה תתבצע לאחר שקומברס טכנולוג'י תשלים את חלוקת מניות החברה הבת, קומברס (Comverse), העוסקת בפעילות טלקום, לבעלי המניות שלה, כולל נכסים נוספים – למעט האחזקות בחברת ורינט. כלומר, שוורינט רוכשת את החברה האם כשהיא נקייה מכל אחזקות אחרות, מה שיהווה עבור ורינט ספין-אוף לכל דבר.

הוצאת הרכישה לפועל תתבצע בכפוף למספר תנאים המפורטים בהסכם, לרבות אישור בעלי המניות של קומברס טכנולוג'י ושל ורינט. המועד הצפוי להשלמת העסקה הוא במהלך הרבעון הראשון של השנה הכספית, המסתיים ב-30 באפריל 2013, אך ורק במידה וכל התנאים הנדרשים יתקיימו.

לדברי דן בודנר, נשיא ומנכ"ל ורינט, "אנו מברכים על המהלך, שיבטל את גרעין השליטה ויהפוך את ורינט לחברה עם 100% אחזקה ציבורית. הבהרת מבנה הבעלות היא צעד משמעותי וחיובי, בעוד אנו ממשיכים להתמקד ביצירת ערך לבעלי המניות. ביטול מניות הבכורה להמרה והדיבידנד מפשט את מבנה ההון של ורינט, והנפקת מניות ורינט ישירות לבעלי מניות קומברס טכנולוג'י תגדיל באופן משמעותי את כמות המניות שבידי הציבור, כמו גם את הסחירות והנזילות עבור המשקיעים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים