האפיפיור החל לפנות לצעירים בפייסבוק וב-iPhone

בוותיקן מבקשים להחזיר את הגולשים באמצעות היישומים החדשים לחיקה של הנצרות ● פול טיי, הממונה על התקשורת החברתית בכס הקדוש, אמר: "צעירים רבים אינם נחשפים לאמצעי תקשורת מסורתיים, ופונים לאמצעים אחרים. אנו פועלים להצי את המסרים של הכנסייה גם באמצעים אלה" ● האפיפיור עצמו אמר, כי אילו הוותיקן היה משתמש יותר באינטרנט - הוא יכול היה לגלות את הכחשת השואה של הבישופ ריצ'ארד וויליאמסון

משתמשי פייסבוק אולי לא יקבלו הצעת חברות מהאפיפיור, בנדיקוטס ה-16, ולא יוכלו להשאיר לו הודעות, אך בוותיקן מבקשים להיעזר ביישומים פופולריים כדי להשיב צעירים לחיק הנצרות.

לשם כך הקים הכס הקדוש אתר חדש, Pope2you, שבו מוצעים שני יישומים חדשים: אחד מהם נקראThe pope meets you on  Facebook, ואילו השני מאפשר לצפות במסרים של האפיפיור במכשירי iPhone ובנגני iPod. כמו כן, האתר מציע תריסר "גלויות וירטואליות" עם תמונות של האפיפיור ומסרים של תקווה, אהבה וחיים. הגלויות מיועדות במיוחד לקהל צעיר והגולשים יכולים לשלוח אותן לאחרים. היישומים החדשים מוצעים באיטלקית, אנגלית, ספרדית, צרפתית והולנדית.

אתמול (א') צוין בוותיקן "יום התקשורת העולמי", שהוקדש להפצת הנצרות באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. "ברור לנו שהפצת הנצרות אינה מסתיימת בכנסייה", אמר פול טיי, הממונה על התקשורת החברתית בכס הקדוש. "צעירים רבים אינם נחשפים כיום לאמצעי תקשורת מסורתיים, דוגמת עיתונים ומגזינים, ופונים לאמצעי תקשורת אחרים. אנחנו פועלים להציג את המסרים של הכנסייה גם באמצעים אלה".

היישומים החדשים מצטרפים לערוץ הוידיאו שהקים הוותיקן ביו-טיוב, מה שהופך את האפיפיור לאחת הדמויות המבוגרות ביותר שנהנות מערוץ מיוחד באתר זה. האפיפיור עצמו עדיין נוהג לכתוב את המסרים בכתב יד, אך עוזריו מנהלים עבורו את הפעילות המקוונת. עם זאת, בנדיקטוס ה-16 מעודד את השימוש ברשת ואף התלונן על כך שבוותיקן לא משתמשים בה מספיק. הוא אמר, כי אילו היו גולשים בה יותר, היו מגלים מבעוד מועד שהבישופ ריצ'ארד וויליאמסון מפיץ ברשת מסרים של הכחשת שואה – פרשה שהביכה לא מכבר את הכנסייה הקתולית, וגרמה למחאות רבות ברחבי העולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים