לונדון: שני האקרים מקבוצת LulzSec הודו באשמה בבית משפט

ריאן קלירי (20) וג'ייק דייוויס (19) הודו במספר רב של פריצות למחשבים, בהן גם לאתר ה-CIA ובקשירת קשר עם חברים נוספים בקבוצת ההאקרים ● שני חשודים נוספים שנעצרו יחד עם השניים שהודו, כפרו באשמה לאותם אישומים, ומשפטם יחל באפריל 2013

שני האקרים בריטיים הקשורים לקבוצת LulzSec, שזכתה לכותרות רבות בחודשים האחרונים לאחר שהביכה גורמי ממשל רבים ברחבי העולם, הודו אמש (ב') בבית משפט בלונדון באשמה במספר רב של פריצות למחשבים, בהן גם לאתר ה-CIA. ריאן קלירי (20) וג'ייק דייוויס (19) הודו בקשירת קשר עם חברים נוספים בקבוצת LulzSec שמטרתה תקיפת אתרי ממשלות, תקשורת ואכיפת החוק. שני חשודים נוספים שנעצרו יחד עם השניים שהודו, כפרו באשמה לאותם אישומים, ומשפטם יחל באפריל 2013. כל ארבעת הנאשמים כפרו באשמה של עידוד אחרים לביצוע פשעי מחשב.

קבוצת LulzSec, שמהווה שלוחה של ארגון ההאקרים אנונימוס (Anonymous), הודתה באחריותה לתקיפת אתרים של ה-CIA, שירות השידור הציבורי בארה"ב ואתר החדשות News International של איל התקשורת רופרט מרדוק. יעדים נוספים כללו את נינטנדו (Nintendo), סוני (Sony), חברת האבטחה HBGary, שירותי הבריאות הבריטיים ומשטרת אריזונה.

LulzSec עלתה לכותרות במחצית 2011 בתקיפה שמשכה תשומת לב רבה על אתר רשות השידור הציבורית בארה"ב. התוקפים השתילו באתר ידיעות כוזבות על הראפר המנוח טופק שאקור, שנראה לכאורה חי בניו זילנד. התקיפה היוותה את יריית הפתיחה לסדרה של תקיפות שונות, שכללו גניבת נתונים, שיבוש אתרים, תקיפות DoS ועוד. קבוצת ההאקרים נהנתה להביך אתרי חוק – וגנבה נתונים מאתר הפועל בשיתוף עם ה-FBI, שיבשה אתר של הסוכנות הבריטית למלחמה בפשע ופרסמה מאגר גדול של אי-מיילים שנגנב מהמשרד לביטחון הציבור של מדינת אריזונה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים