מממר"ם לאקדמיה: סא"ל (מיל') יובל שילה מונה למנהל העסקים הראשי של המרכז האקדמי דן

שילה, ששימש בין היתר כמפקד בית הספר למקצועות המחשב של צה"ל בממר"ם, יחליף בתפקיד את אמיר בן דב, שימשיך לשמש כאחראי על פיתוח ויזמות במרכז ● פרופ' ניב אחיטוב, נשיא המרכז האקדמי דן: "יובל משלב בנסיונו את הכישורים האופטימליים הנדרשים לניהול המרכז - נסיון ניהולי עשיר ומוצלח, נסיון בהדרכה בתחומי המיחשוב, מודעות חברתית וידע מיקצועי בולט בחזית טכנולוגית המידע

יובל שילה (45) מונה למנהל העסקים הראשי של המרכז האקדמי דן, המכשיר סטונדטים לתואר אקדמי במקצועות ההיי-טק וה-IT. הוא יחליף את אמיר בן דב, אשר ביקש לסיים את תפקידו לאחר שבע שנים בהם היה שותף ליסוד המרכז האקדמי ושימש כמנכ"ל הזמני של המוסד מיום הקמתו ועד עתה. בן דב ימשיך לשמש כאחראי על פיתוח ויזמות במרכז.

שילה, סגן-אלוף במילואים, סיים בימים אלו קריירה של 26 שנה במערך התקישוב של צה"ל. במהלך שירותו הצבאי עסק בשני תחומים מרכזיים: ניהול מערכות וגופי הדרכה והכשרה בתחום התיקשוב וניהול מערכות ותשתיות תיקשוב. בין היתר שימש כמפקד בית הספר למקצועות המחשב של צה"ל בממר"ם (בסמ"ח) – אחד ממרכזי ההדרכה הגדולים והמורכבים בצה"ל, המעביר מאות תכניות לימוד ומסלולי הכשרה ומכשיר אלפי חיילים בשנה באמצעות מאות אנשי סגל הדרכה ותפעול. כמו כן, שימש שילה כסגן מפקד בית הספר הארצי לתיקשוב (בה"ד 7), ראש ענף תפעול ותמיכה בממר"ם, ראש מערך המיחשוב של חטיבת המבצעים ועוד.

במסגרת שירותו בצה"ל יזם והוביל שילה מספר פרוייקטים ייחודיים, ביניהם פרוייקט "שח"ר בתקשוב" – לשילוב חרדים במקצועות התוכנה בצה"ל, פרוייקט "הדרים" – לשילוב בנות מצטיינות במקצועות המיחשוב, פרוייקט "יובלים" – לשילוב אוכלוסיות מהפריפריה במקצועות המיחשוב ומסלול "כוכב" – תכנית פיתוח הקצונה המצטיינת במערך התוכנה בצה"ל. כראש ענף בממר"ם, הוביל שילה את ניהול אופרציית המיחשוב ומערכות המידע של צה"ל, הכולל עשרות אלפי משתמשי קצה, מרכזי מחשבים גדולים, מרכז תמיכה, מרכז ניטור ובקרה, מרכז תקשורת נתונים, מערכות שו"ב ועוד.

כמו כן, עמד שילה מאחורי תהליכי התחדשות בתחום ההדרכה והתיקשוב בצה"ל. בין היתר הוביל פיתוח מתודולוגיות הכשרה והדרכה מתקדמות, פיתוח וקידום תהליכי למידה מתוקשבת ולמידה מרחוק, הרחבת שיתופי הפעולה עם גורמי אקדמיה ומוסדות חינוך, הרחבת קרדיטציה אקדמית למקצועות המיחשוב בצה"ל ועוד.

"אנו שמחים על הצטרפותו של יובל להוביל את ניהול המרכז", אמר פרופ' ניב אחיטוב, נשיא המרכז האקדמי דן. "יובל משלב בנסיונו את הכישורים האופטימליים הנדרשים לניהול המרכז – נסיון ניהולי עשיר ומוצלח, נסיון בהדרכה בתחומי המיחשוב, מודעות חברתית וידע מיקצועי בולט בחזית טכנולוגית המידע. יובל הוא אדם בעל שיעור קומה ורקורד מרשים של ייזום, הובלה, ניהול ותפעול פעילויות בכל תחומי הלימוד וההכשרה במקצועות המיחשוב והטכנולוגיה. במהלך הקריירה שלו בצה"ל יזם והוביל יובל פרוייקטים יוצאי דופן לשילוב אוכלוסיות נוספות בתחום המיחשוב וההי-טק וקידם מהלכים מרשימים לשיפור מערך התקשוב של צה"ל וליצירת קשר הדוק בין לימוד התקשוב בצה"ל לבין האקדמיה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אחד

    אני בטוח שהוא יגיע לעבודה הרבה לפני ויצא הרבה אחרי

אירועים קרובים