חדש באורנג': חבילת סלולר לאזרחים ותיקים

במסגרת החבילה תציע אורנג' מכשיר ייעודי לאוכלוסייה המבוגרת, סל שירותים הכולל לחצן סיוע בגב המכשיר, הדרכה אישית בבית הלקוח ושירות אחריות ותחזוקה לשנתיים למכשיר ● התוכנית תעלה 25 שקלים בחודש, ותכלול 120 דקות שיחה ותעריף של 25 אג' לדקת שיחה מעבר לחבילה, להודעת SMS ול-1 מגה-בייט של גלישה ● כמו כן, הוקם באורנג' מוקד ייעודי, שיעניק - על פי הבטחת החברה - שירות אישי וישיר ללקוחות התוכנית, ללא ניתוב או הפניות, ויספק מענה לכל סוגי הפניות בשפות עברית, אנגלית, רוסית וערבית

אורנג' תשיק ביום ד' הקרוב חבילת סלולר לאזרחים ותיקים, הכוללת מכשיר המותאם לאוכלוסייה המבוגרת וסל שירותים ייעודי. במסגרת החבילה תציע אורנג' את מכשיר ה-615 של היצרנית השוודית דורו (DORO), שמייצרת טלפונים סלולריים ידידותיים למשתמש המותאמים לגיל הזהב. דורו 615 הוא מכשיר דור-3 בעיצוב צדפה, הכולל מקשים גדולים, תצוגת מסך מורחבת, צבעי מסך נוחים לקריאה (וניתנים לשינוי), שמע בעוצמה גבוהה במיוחד ותאימות למכשירי שמיעה. עלות המכשיר עומדת על 1,299 שקלים במזומן או ב-3 תשלומים או ב-36 תשלומים של 39 שקלים בכרטיס אשראי או ב-36 תשלומים של 49 שקלים בהוראת קבע בחשבונית.

סל השירותים המיועד לאוכלוסיית הזהב כולל לחצן סיוע בגב המכשיר, המקושר למוקד אנוש ונותן מענה 24×7, הדרכה אישית בבית הלקוח, שירות אחריות ותחזוקה לשנתיים למכשיר – החלפה מיידית בעת הצורך ללא תשלום, ותוכנית ייעודית מותאמת בעלות של 25 שקלים, הכוללת 120 דקות שיחה, ותעריף של 25 אג' לדקת שיחה מעבר לחבילה, להודעת SMS ול-1 מגה-בייט של גלישה. כמו כן, הוקם באורנג' מוקד ייעודי, שיעניק – על פי הבטחת החברה – שירות אישי וישיר ללקוחות התוכנית, ללא ניתוב או הפניות, ויספק מענה לכל סוגי הפניות בשפות עברית, אנגלית, רוסית וערבית.

צבי אופיר, יו"ר קבוצת מוקד אנוש, ציין כי שיתוף הפעולה מאפשר ללקוחות אורנג' ליהנות ממגוון השירותים הרחב שמעניקה החברה. "לחצן הסיוע במכשירי דורו מאפשר להם ביטחון מלא בכל זמן ובכל מקום". לחצן המצוקה, ציין, יאפשר קישור עם מוקדי חירום כמו מגן דוד אדום, משטרה, קופות חולים וקרובי משפחה.

לפי נתוני הלמ"ס, כ-10% מאוכלוסיית ישראל הם אנשים מעל גיל 65. ממחקרים שערכה פרטנר עולה, כי יותר מ-80% מאוכלוסייה זו משתמשים במכשירים סלולריים, ומרביתם אינם מאמצים טכנולוגיות מתקדמות, אך עושים שימוש נרחב בתכונות ושירותים סלולריים, כמו שיחות, מענה להודעות SMS, צילום, שמירת תמונות וכד'.

יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק, התוכן ומנועי הצמיחה בפרטנר, ציין, כי "אנו שמחים להיות הראשונים המרימים את הכפפה ומעניקים פתרון שלם עבור אזרחים ותיקים, המותאם באופן מדויק לצורכי האוכלוסייה המבוגרת".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רפי

    המגיב צודק, החברה הזו משיקה טלפון יקר ולא נוח, מתאים לחברות הגדולות. ממתי טלפון שצריך לפתוח מתאים לאנשים מבוגרים שמתקשים להתמודד עם מכשירים קטנים ? הם מציינים שהם הראשונים שמרימים את הכפפה בעוד שהאיזיפון קיים כבר זמן רב.

  2. דניאל

    רק חבל שהם לא הראשונים שמרימים את הכפפה, אלא הראשונים שמייקרים אותה... האיזיפון באתר הזה - www.nayad4u.co.il עולה שליש מחיר ועושה אותו דבר והוא לא במנה של צדפה שמאוד לא נוח.

אירועים קרובים