מידעטק הטמיעה את מערכת ה-ERP פריוריטי ב-NDS; היקף הפרויקט: כ-800 אלף שקלים

המערכת תשרת למעלה מאלף מעובדי NDS בארץ, ותאפשר להם ליצור דרישות רכש, לבצע מעקב אחר תהליכי ההזמנה והאספקה ולאשר את קבלת המוצרים שנרכשו עבורם ● רמי בן משה, סמנכ"ל הכספים של NDS ישראל: המערכת הביאה ערך מוסף לחברה בהקשר לאינטגרציה בין מערכת הכספים למערכות הלוגיסטיות, ושיפרה את יכולות הבקרה שלנו"

מידעטק הטמיעה את מערכת פריוריטי ב-NDS טכנולוגיות. הפתרון, אשר מופעל מאתר אינטרנט שפותח על ידי מידעטק בטכנולוגית דוט.נט, משרת למעלה מאלף מעובדי NDS בארץ ומאפשר להם ליצור דרישות רכש, לבצע מעקב אחר תהליכי ההזמנה והאספקה ולאשר את קבלת המוצרים שנרכשו עבורם. היקפו הכספי של הפרויקט, שעתיד להסתיים בשבועות הקרובים, מוערך ב-800 אלף שקלים.

במסגרת הפרויקט יושם מודול כספי שכלל, בין השאר, התייחסות לרישום הפרשות עבור ההתחייבויות בספרים, וכן ניהול הרכש הפנימי והחיצוני וניהול הבקרה התקציבית. המערכת מנהלת מנגנון אישורים המאפשר בניה דינאמית של רשימת המאשרים הנדרשת בהתאם להיררכיית המבנה הארגוני ב-NDS, תוך התייחסות למאשר מקצועי ולמאשר ניהולי.

רמי בן משה, סמנכ"ל הכספים של NDS ישראל, ציין, כי דרישותיה של החברה ממערכת ה-ERP נבעו מצרכים אמיתיים לשיפור מערכות הכספים והלוגיסטיקה. לדבריו, "הבסיס לבחירת פריוריטי היה התאמה ראשונית מהותית לצרכים שהוגדרו, גמישות מירבית של המערכת לשם התאמות נוספות, וכן הסתמכות על חברה מיישמת שמאחוריה ניסיון רב בהטמעות מוצלחות. תהליך היישום היה אינטנסיבי ובמהלכו התאימה מידעטק את משאביה לנוכח צרכי הפרויקט, וצירפה אנשים מקצועיים שתרמו מאוד להצלחתו".

"לשמחתי, במאמץ משותף עם מידעטק עברנו בהצלחה את סגירת השנה ובכלל זה עמידה בלוחות הזמנים של חברת האם שלנו באנגליה, תוך משלוח כל הדוחות הנדרשים מאיתנו. המערכת אכן הביאה ערך מוסף ל-NDS בהקשר לאינטגרציה בין מערכת הכספים למערכות הלוגיסטיות, וכן שיפרה את יכולות הבקרה, ובכלל זה עמידה בדרישות SOX".

חנה שראל, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי במידעטק, אמרה: "יישום מודול הכספים נתן ל-NDS מענה לבקרות על פי תקני SOX שבהם מחויבת החברה לעמוד. יישום המערכת כלל מערך הסבות מבוקר וניהול בקרות במהלך תהליכי העבודה. מנגנון ה-Workflow לניהול תהליכי העבודה הותאם לתהליכי האישורים המורכבים הנדרשים ב-NDS, והביא לשיפור הבקרה בחברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים