מנכ"ל יבמ ישראל בהופעת בכורה: ריק קפלן השיק בארץ את המערכות החדשות מסדרת PureSystems

לאחר החודש הראשון שלו בישראל, מזהה קפלן, לדבריו, הזדמנויות להביא לכאן יותר פתרונות ושירותים בעלי ערך מוסף גבוה ● "מערכות PureSystems החדשות, המשלבות שרתי עיבוד, אחסון, תקשורת, כלי וירטואליזציה, תוכנות תשתית ויישומים - תומכות בהזדמנות העסקית החדשה הזאת", אמר מנכ"ל יבמ ישראל החדש ● לדבריו, "המטרה שלי היא להביא את היכולת של יבמ לשוק פה ובמקביל להציג ולהוציא את היכולת של יבמ ישראל לשוק הבינלאומי"

מאות לקוחות ושותפים עסקיים של יבמ (IBM) עקבו ביום ה' האחרון אחר הופעת הבכורה הפומבית של מנכ"ל יבמ ישראל החדש, ריק קפלן, במפגש ראשון שערך עם לקוחות, במסגרת אירוע ההשקה של מערכות IBM PureSystems החדשות עבור השוק הישראלי. בעברית שוטפת סיפר קפלן מעל הבמה על עשרים שנותיו ביבמ ועל החלטתו לקבל על עצמו את ניהול החברה בארץ. "עבדתי ביבמ העולמית ובמטה החברה בארה"ב", סיפר. "יש לי קשר חזק עם החברה בכל העולם והמטרה שלי, בתור מנכ"ל יבמ ישראל, היא להביא את היכולת של יבמ לשוק פה ובמקביל להציג ולהוציא את היכולת של יבמ ישראל לשוק הבינלאומי".

לאחר החודש הראשון שלו בישראל, מזהה קפלן, לדבריו, הזדמנויות להביא לכאן יותר פתרונות ושירותים בעלי ערך מוסף גבוה – ובמיוחד כאלה המשלבים תוכנה, מערכות ושירותים. כן ציין קפלן, כי מערכות PureSystems החדשות, המשלבות שרתי עיבוד, אחסון, תקשורת, כלי וירטואליזציה, תוכנות תשתית ויישומים – תומכות בהזדמנות העסקית החדשה הזאת, ומהוות תשתית אידיאלית ליישומי ענן מיחשוב.

יותר משני מיליארד דולרים הושקעו בפיתוח משפחת PureSystems של יבמ. במקביל, גיבשה יבמ סביבה מקיפה של פתרונות המשולבים בתשתיות האלה, ומגיעים כשהם מותקנים עליהן ומוכנים להפעלה. רשימת ספקי התוכנה של הפתרונות המשולבים האלה כוללת יותר מ-120 מהשמות הבולטים בעולם, החל מיצרני כלי ERP, דרך פתרונות מקיפים לעולם הבנקאות, ועד לחברת נ (Nice) הישראלית.

ג'ים סטלינגס, מנכ"ל השווקים העולמיים בקבוצת המערכות והטכנולוגיות של יבמ, שהגיע לארץ על מנת להציג את המערכות החדשות, ציין כי משפחת השרתים המשולבים החדשה של יבמ מתאימה במיוחד לעידן הנוכחי, המאופיין בקיפאון בתקציבי טכנולוגיות, לעומת עליה בהוצאות החשמל ובמיוחד בהוצאות התפעול והניהול. על פי הנתונים אותם מציג סטלינגס, מרכזי עיבוד נתונים בארגונים מצליחים מאופיינים ביכולתם  להוציא יותר ממחצית התקציב שלהם על פרויקטים חדשים.

מימין: ריק קפלן – מנכ"ל יבמ ישראל החדש, וג'ים סטלינגס - מנכ"ל השווקים העולמיים בקבוצת המערכות והטכנולוגיות של יבמ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים