אורקנוס ומקיט הטמיעו מערכת QPack Medical ב-Card Guard; ההיקף: 100 אלף שקלים

הפרויקט נועד לכסות את תהליכי האיכות של החברה, החל משלב דרישות המוצר ועד בדיקתו ● המערכת מטפלת בעיקר בתהליכים הקשורים לשלב האימות והתקפות - שלב המהווה חלק בלתי נפרד מהסמכת המוצר על ידי הגופים הרגולטוריים ● בעקבות הטמעת המערכת יכולים צוותי הפיתוח והבדיקות ודרגי הניהול ב-Card Guard לעבוד על גבי פלטפורמה ארגונית משולבת אחת

עוד השקה של פיתוח חדש בישראל. מקיט

אורקנוס ומקיט הטמיעו את מערכת QPack Medical בחברת Card Guard. הפרויקט ארך מספר חודשים והסתיים באחרונה, והיקפו הכספי עומד על 100 אלף שקלים.

Card Guard היא חברה שעוסקת בפיתוח מכשור רפואי ומתמחה בתחום הטלה-רפואה. מערכת QPack Medical תשמש את 50 עובדי החברה לצורך ניהול תהליכי הפיתוח של מוצרי הדגל שלה בתחום המערכות הרפואיות-תקשורתיות.

הפרויקט נועד לכסות את תהליכי האיכות של החברה, החל משלב דרישות המוצר ועד בדיקתו. המערכת מטפלת בעיקר בתהליכים הקשורים לשלב האימות והתקפות – שלב המהווה חלק בלתי נפרד מהסמכת המוצר על ידי הגופים הרגולטוריים. מערכת QPack תומכת בתקני הייצור של תוכנה עבור ציוד רפואי כגון IEC 62304 ו-ISO14971, והיא מפקחת עבור החברה על קיום תנאי הסף של אותם תקנים מחמירים. בנוסף, המערכת בוחנת גם את התהליכים המתממשקים לתהליכי הליבה, כגון ניהול תקלות.

בעקבות הטמעת המערכת יכולים צוותי הפיתוח והבדיקות ודרגי הניהול ב-Card Guard לעבוד על גבי פלטפורמה ארגונית משולבת אחת וכלל הגורמים המעורבים בתהליך הפיתוח יכולים לעקוב אחר התקדמות הפרויקט, לנהל את המסמכים הנדרשים להגשה ל-FDA ול-CE, לתכנן ולבצע את מבדקי האיכות ולנהל את הסיכונים במערכת ניהול הסיכונים של המערכת.

אורקנוס הייתה האינטגרטור של הפרויקט והמערכת היא פרי פיתוחה. מקיט, מקבוצת מלם-תים, משווקת בישראל את מערכת QPack של אורקנוס, כולל מערכת QPack Medical, כחלק מחבילת פתרונות ניהול מחזור חיי מוצר (PLM). מקיט מייצגת את אורקנוס בישראל, עקב שותפות עסקית וטכנולוגית של אורקנוס עם סימנס (Siemens) העולמית, המיוצגת בישראל אף היא על ידי מקיט.

לדברי רמי בן ארי, מנהל אבטחת איכות ב-Card Guard, "ביצועי המערכת יתנו מענה טוב מאוד לצרכים המיידים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים