אמנון פרוינד, סאפ ישראל: "צפויים פרויקטים חדשים במגזר הפיננסים בעקבות הכנס באורלנדו"

"כנס SAPPHIRE איפשר לנציגים הישראליים להיחשף לפתרונות החדשים של סאפ בתחום, ובעיקר בתחומי הליבה", אומר פרוינד - מנהל מגזר הפיננסים בסאפ ישראל, שעמד בראש המשלחת הישראלית לכנס ● הוא מעריך, כי "בשל הרגולציה והגידול העצום בנתונים, חברות הביטוח, למשל, תהינה חייבות לאמץ את SAP HANA. זו פלטפורמה שמאפשרת למוסדות פיננסים לקצר משמעותית את חלון זמן הגיבוי, העדכון ואיסוף הנתונים"

20/05/2012 14:13
אמנון פרוינד, מנהל המגזר הפיננסי בסאפ ישראל. צילום: פלי הנמר

"בעקבות כנס SAPPHIRE באורלנדו, צפויים פרויקטים חדשים בתחום המובייל, ה-BI ומערכות הליבה במגזרי הפיננסים בישראל", כך מעריך אמנון פרוינד – מנהל מגזר הפיננסים בסאפ (SAP) ישראל. פרוינד עמד בראש המשלחת הישראלית לכנס, שכללה נציגים מארגונים כגון כלל ביטוח, מנורה, ענבל, בנק הפועלים, דיפלומט, לומינס, משרד הביטחון ועוד. לדבריו, "תחום המובייל ריכז את מרבית תשומת הלב במגזר הפיננסי – גם בישראל. הארגונים מבינים שזה התחום החם ביותר – זה שיסייע להם לשרת טוב יותר את הלקוח. לכן, הם מגלים התעניינות רבה כל כך".

כנס SAPPHIRE, אומר פרוינד, "איפשר לנציגים הישראליים להיחשף לפתרונות החדשים של סאפ בתחום, ובעיקר בתחומי הליבה. אני מעריך שבשל הרגולציה והגידול העצום בנתונים, חברות הביטוח, למשל, תהינה חייבות לאמץ את SAP HANA. זו פלטפורמה שמאפשרת למוסדות פיננסים לקצר משמעותית את חלון זמן הגיבוי, העדכון ואיסוף הנתונים. שער לעצמך שבנק, לדוגמה, שרגיל לבצע את כל פעולות הגיבוי והשחזור שלו בלילות, יוכל ולבצע אותן במשך היום. עם HANA זה אפשרי, שכן היא מאפשרת קיצור משמעותי של זמני הגישה והטיפול נתונים – במיוחד בתחום ה-DWH, שהוא צוואר בקבוק ידוע בכל ארגון".

פרוינד ציין את הכרזתה של סאפ בתחום ה-BI האנליטי, ואמר כי "שימוש בפלטפורמה זו יוכל לאפשר לחברת ביטוח לקבל כל יום – ובזמן אמת – את מצב התביעות המלא שלה, למשל. כיום, איסוף הנתונים נעשה ממקורות שונים והמידע אינו מתקבל בזמן אמת".

במהלך השבוע שעבר נפגשו חברי המשלחת הישראלית לכנס עם גורמים בכירים בסאפ העולמית, לקחו חלק במפגשים ייעודיים בהתאם למגזרים השונים, והביעו התעניינות רבה בהכרזות החדשות. "סאפ חשפה פה את המיצוב החדש שלה", אומר פרוינד. "היא כבר לא רק חברת ERP, אלא חברת טכנולוגיה לכל דבר, שמספקת פתרונות בתחומים הכי חמים כיום, לרבות מובייל, מיחשוב ענן, תשתיות ליבה, BI ועוד".

בכנס SAPPHIRE 2012, שננעל בסוף השבוע, השתתפו על פי הערכות המארגנים כ-20 אלף איש. כמו כן, לקחו בו חלק עוד כמה עשרות אלפי משתתפים, שצפו בהרצאות אונליין.

השתתף בהכנת הידיעה: יהודה קונפורטס

הכותבים הם שליחי אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים