נאפסטר מוזילה מחירים: חבילת הורדת המוזיקה שלה תעלה מעתה חמישה דולרים

משתמשי החבילה יוכלו להוריד בכל חודש חמישה שירים מתוך קטלוג של שבעה מיליון ● הוזלת המחיר - במטרה להתחרות עם חנות iTunes של אפל ● החברה תמשיך להציע את חבילת הפרימיום שלה, שעולה 14.95 דולרים לחודש

נאפסטר הודיעה אתמול (ב'), כי הוזילה את מחירה של חבילת המוזיקה הזולה ביותר שלה מ-12.95 לחמישה דולרים בלבד. כמו כן, תאפשר התוכנה למשתמשיה להוריד בכל חודש חמישה שירים מתוך קטלוג של שבעה מיליון שירים. המשתמשים אף יוכלו להוריד קבצי MP3 נוספים במחירים של בין 69 סנט ל-1.29 דולר לאחד.

מטרתה של נאפסטר היא להגביר את התחרות מול חנות iTunes של אפל. לדברי כריס קורוג, מנכ"ל החברה, המחיר של החבילה החדשה חל גם על שירים חדשים – בניגוד לאפל, שגובה 1.29 דולר על כל הורדה של שיר שכזה.קורוג אמר, כי "מדובר בהצעה שאנו מאמינים שתעמוד יפה מול כל המתחרים". עם זאת, הוא לא ציין איך נאפסטר מתמודדת עם אתרים שמאפשרים להוריד שירים בחינם. יצוין, כי בניגוד לנאפסטר, אתרים אלה כוללים פרסומות.

בנוסף לחבילה המוזלת, תמשיך נאפסטר להציע את חבילת הפרימיום שלה, שעולה 14.95 דולרים לחודש. עם זאת, לא ברור אם משתמשיה יוכלו להוריד את חמשת השירים, כפי שמוצע למשתמשי החבילה הזולה יותר.

בעבר, הציעה נאפסטר לגולשים להוריד קבצים בחינם, אולם לאחר מאבק משפטי, נאלצה לעבור להיות שירות בתשלום. שווייה של החברה הוערך באוגוסט האחרון ב-122 מיליון דולרים, ומשתמשים בה כ-700 אלף גולשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים