מיקרוסופט השלימה את הפיתוח של חלונות מובייל 6.5 ושחררה את הגרסה החדשה לייצור

גרסה זו כוללת דפדפן משופר, כמו במחשבים אישיים, והוטמעה בה חנות היישומים של חלונות לטלפונים סלולריים - התשובה של מיקרוסופט לחנות App Store של אפל ● כמו כן, יש בה ממשק מגע שתומך בתנועות אצבע לניווט בתפריטים, דואר אלקטרוני והפעלה של מכשיר הטלפון ● עם זאת, מנהל הפרויקט הבכיר הודה, כי בשל קוצר הזמן, לא הספיקו המפתחים להשלים את כל המאפיינים שביקשו לשלב בחלונות מובייל 6.5

מיקרוסופט השלימה לאחרונה את פיתוח גרסה 6.5 של חלונות מובייל ושחררה את מערכת ההפעלה החדשה לטלפונים חכמים לייצור – כך עולה מהכרזה שפרסמה החברה בטוויטר. בין החידושים בגרסה החדשה יש ממשק מגע שתומך בתנועות אצבע לניווט בתפריטים, דואר אלקטרוני והפעלה של מכשיר הטלפון. כן שולבו קישורים ישירים לתא הקולי ולדואר האלקטרוני, שפועלים גם כשהמקשים נעולים. חלונות מובייל 6.5 אף כוללת דפדפן משופר, כמו במחשבים אישיים, והוטמעה בה חנות היישומים של חלונות לטלפונים סלולריים – התשובה של מיקרוסופט ל-App Store של אפל. כמו כן, תומכת הגרסה החדשה ביישומונים בתצורת הקבצים של חבילת אופיס 2007 ובשירות מקוון בשם My Phone לגיבוי נתונים באינטרנט.

עם זאת, בסרטון וידיאו שפרסמה מיקרוסופט סמוך להכרזה, הודה לוק יואי טן, מנהל הפרויקט הבכיר, שבשל קוצר הזמן, לא הספיקו המפתחים להשלים את כל המאפיינים שביקשו לשלב בממשק. "עמדו לרשותנו כשמונה עד תשעה חודשים לפיתוח מהיסוד של מערכת ההפעלה החדשה, ואם לוקחים זאת בחשבון – הרי שמדובר בהישג הנדסי מדהים", אמר טן. "עם זאת, היינו חייבים לקבוע סדרי עדיפויות ולוותר על מאפיינים מסוימים". סרטון וידיאו נוסף שפרסמה ענקית התוכנה התמקד בחלק מהחידושים והשיפורים במערכת, ככל הנראה כדי לתקן את הרושם שהותיר הסרטון המקורי.

גרסה 6.5 נועדה למלא את הפער עד שתופיע חלונות מובייל 7. מועד ההשקה של גרסה זו אינו ידוע, אם כי נודע, כי היא אמורה להיות ידידותית יותר לצרכנים פרטיים, ברוח מכשירי iPhone של אפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים