פלאפון משווה מחירים עם הספקיות הווירטואליות: השיקה תוכניות חדשות למדברים מעט

החברה מציעה מסלול של 20 אג' לדקת שיחה, 15 אג' להודעת SMS ו-15 אג' למגה-ביט גלישה - בדומה למתחרותיה הווירטואליות ● ההבדל: דמי שימוש חודשיים בסך 29.9 שקלים, לעומת 15 שקלים של רמי לוי וכ-18 שקלים אצל הום סלולר ויו-פון

בית המשפט הותיר את החלטת משרד התקשורת על כנה. פלאפון

נראה שהלחץ עשה את שלו: פלאפון הודיעה היום (א') בשעות הצהריים על תוכניות הבייסיק החדשות שלה, כמענה לתחרות בשוק הסלולר. אין ספק שהעיתוי אינו מקרי: יו-פון, מפעילת הסלולר הווירטואלית השלישית, השיקה את פעילותה הבוקר, ומחר מתוכננת השקתה של גולן טלקום, מפעילת הסלולר החמישית בישראל.

כך, מחירי תוכניות בייסיק של פלאפון כמעט זהים למחירים של המפעילות הווירטואליות: 20 אג' לדקת שיחה (לשם השוואה: רמי לוי – 20 אג', הום סלולר – 19 אג', יו-פון – 18 אג'), 15 אג' להודעת SMS (רמי לוי, הום סלולר, יו-פון – 15 אג'), ו-15 אג' למגה-ביט גלישה (רמי לוי, יו-פון – 15 אג', הום סלולר – 12 אג'). ההבדל: דמי שימוש חודשיים בסך 29.9 שקלים, לעומת 15 שקלים של רמי לוי וכ-18 שקלים אצל הום סלולר ויו-פון.

כזכור, בחודש שעבר השיקה פלאפון מסלולים ללא הגבלה וכעת, לדברי אסף עופר, סמנכ"ל השיווק של החברה, "אנו נותנים מענה כולל גם למדברים מעט, כדוגמת התוכנית החדשה או מסלול ידוע מראש, שהושק כבר בדצמבר 2010 ומאפשר למנויים להגביל את החשבון ולשלוט בהוצאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים