אקסל ו-D-Link זכו במכרז של בזק לשיווק נתב ללקוחות החברה; היקף העסקה: כ-18 מיליון ש'

הנתב החדש מדגם DSL-2650 של D-Link כולל חיבורי USB המאפשרים לחבר לנתב מדפסת ולהפוך אותה כך למדפסת רשת ● כמו כן, הנתב אמור להיות עמיד בעומסים ובקצבי תקשורת באינטרנט המהיר של עד 24 מגה ביט לשנייה

אקסל ו-D-Link זכו במכרז של בזק לשיווק נתב רשת אלחוטי ללקוחות החברה שיש ברשותם מספר מחשבים בבית המחוברים בחיבור רשת. הנתב החדש מדגם DSL-2650 של D-Link כולל חיבורי USB המאפשרים לחבר לנתב מדפסת ולהפוך אותה כך למדפסת רשת. אפשרות נוספת היא, לחבר כונן קשיח חיצוני לנתב, ולהפוך אותו ל"שרת", המשותף לכלל המחוברים לרשת, בהתאם להרשאותיהם. לכל נתבי D-Link יכולות הצפנה וחומת אש מובנות. כמו כן, הנתב אמור להיות עמיד בעומסים ובקצבי תקשורת באינטרנט המהיר של עד 24 מגה-ביט לשנייה. היקפה הכספי של העסקה לא נמסר, אך מקורות בשוק העריכו אותו בכ-18 מיליון שקלים.

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק, אמר, כי "ההצלחה של בזק בתחום הרשתות הביתיות האלחוטיות היתה עד כה פנומנלית. בזק מקדימה את תוכנית העבודה השנתית שלה ומדווחת כבר היום על 450 אלף לקוחות המחוברים לרשת האלחוטית. כזכור, הכריזה בזק על יעד שנתי למכירת 500 אלף רשתות אלחוטיות".

לדברי רונן שור, סמנכ"ל פיתוח עסקי באקסל טלקום, "בזק חיפשה נתב רשת, שיענה על מגוון רחב של צרכי הלקוחות, בבית ובמשרד, כגון רשת אלחוטית מהירה, רחבה ואמינה, חיבור קל ונוח למחשבים רבים, וכן הרשאות ואבטחת רשת ברמה גבוהה. אני שמחים לזכות במכרז כל כך גדול של בזק, זו תעודת כבוד לאיכות מוצרינו, שעמדו בבדיקות המחמירות שערכו להם בבזק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים