גרסת סקירה טכנית של אופיס 2010 דלפה לרשת

מיקרוסופט תכננה לשחרר את הגרסה בקרוב למספר בוחנים נבחרים בלבד ● הגרסה שדלפה היתה הגרסה המקצועית פלוס, שכוללת גם את Visio, את SharePoint Designer ואת InfoPath ואת Project ● החבילה החדשה מתאפיינת במראה דומה יחסית לזה של אופיס 2007, אך עם תהליך התקנה ממושך יותר

גרסת הסקירה הטכנית של אופיס 2010, חבילת התוכנות המשרדיות העתידית של מיקרוסופט, מצאה את דרכה לרשת בסוף השבוע האחרון. את גרסת הסקירה הייתה מיקרוסופט עתידה לשחרר בקרוב למספר בוחנים נבחרים בלבד, ועל בסיס הזמנה אישית. עם זאת, בגלל דליפה ברשתות של החברה, ככל הנראה מהסוג שגרם בעבר גם לדליפת גרסאות עבודה של חלונות 7, שוחררה הגרסה החדשה לרשת עוד לפני שהגיעה לידי הבוחנים הללו.

הדליפה לרשת הייתה של חבילת התוכנות המלאה בגרסה המקצועית פלוס, ולכן היא כוללת גם את Visio, את SharePoint Designer, את InfoPath ואת Project – מעבר לגרסאות חדשות של התוכנות המוכרות והשכיחות יותר. מבדיקות ראשוניות שבוצעו במספר אתרים עולה, כי החבילה החדשה מתאפיינת במראה דומה יחסית לזה של אופיס 2007, עם תהליך התקנה ממושך יותר – כנראה גם בגלל ריבוי התוכנות. כמובן, שגם מקומו של "סרט הכלים" בראש העמודים אינו נפקד.

אופיס 2010, שבתחילת השנה מיקרוסופט עדיין שקלה לכנותה אופיס 14, הגיעה לרשת בגרסאות 32 ו-64 ביט, ועדיין לא ברור אם מדובר בגרסה שתגיע בסוף לידי הבוחנים. לפי ההכרזה האחרונה של מיקרוסופט, הללו אמורים לקבל אותה לבדיקה רק במהלך יולי הקרוב.

עוד לפני הדליפה של גרסת הסקירה הטכנית, הודיעה מיקרוסופט באופן רשמי, כי תכניס מספר שינויים בתוכנה, בהשוואה לאופיס 2007. כך, למשל, הוחלט לשנות את שמה של Groove, תוכנת שיתוף התכנים והעבודה שנמכרת לבד או כחלק מחבילת האופיס, ל-SharePoint Workplace 2010. מעבר לשינוי השם, הודיעה החברה שהיא מתכוונת להוסיף לתוכנה כלים שיאפשרו להשתמש בה בקלות רבה יותר, למשל, כמו בהקשר לצורך לגשת לתכנים השמורים בארגון תחת SharePoint. מעבר לכך תכלול הגרסה המקצועית של אופיס 2010 גם את תוכנת OneNote.

כך או כך, הגרסה החדשה מאפשרת להשאיר התקנות ישנות של אופיס, אבל ייתכן שאופציה זו קיימת רק במהלך השימוש בסקירה הטכנולוגית. צילומי מסך נוספים מהגרסה שדלפה, ניתן למצוא בכתובת הבאה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים