ITAnalyzer השלימה סבב גיוס ראשון בהיקף 300 אלף דולרים מקבוצת משקיעים פרטיים

המערכת של ITAnalyzer מאפשרת לארגונים בעלי תשתית IT מורכבת ומבוזרת, לרכז נתונים מכלל מערך תשתיות המיחשוב הארגוני ● עופר לקסמן, מנכ"ל ITAnalyzer ואחד ממייסדיה: "אנו מאמינים שפתרונות החברה יוצרים נתיב ופריצת דרך חדשה בכול הקשור לניהול מערכות ה-IT בעידן החדש"

ITAnalyzer השלימה סבב גיוס ראשון בהיקף 300 אלף דולרים ממשקיעים פרטיים. החברה, שהחלה את פעילותה הרשמית לפני שנתיים, מפתחת פתרון לניהול ואופטימיזציה של מערך התשתיות הארגוני, המבוסס על מנוע אנליטי.

המערכת של ITAnalyzer מאפשרת לארגונים בעלי תשתית IT מורכבת ומבוזרת, לרכז נתונים מכלל מערך תשתיות המיחשוב הארגוני. היא מנרמלת, מנתחת ומספקת מידע ממקום מרכזי ותומכת בתהליך קבלת החלטות המתבססות על מידע ממוקד, עדכני ואיכותי – ובכך מאפשרת ניהול אפקטיבי של מערך התמיכה היומיומי. בעזרת המערכת, יכול הארגון לחזות מצבים קריטיים שעלולים להשבית את תשתיות המיחשוב ולגרום לעצירת הפעילות העסקית של החברה.

עופר לקסמן, מנכ"ל ITAnalyzer ואחד ממייסדיה: "אני רוצה להודות ולברך את קבוצת המשקיעים על התמיכה והאמון. אנו מאמינים שפתרונות החברה יוצרים נתיב ופריצת דרך חדשה בכול הקשור לניהול מערכות ה-IT בעידן החדש. ייחודה של המערכת הוא בגישתה ההוליסטית. המערכת מבצעת ניתוח של אופן ניצולם המשולב של משאבים מסוגים שונים בתשתיות המיחשוב ומהווה כלי מכרזי לקבלת החלטות – הן לדרגים הטכניים והן לדרג הניהולי".

לדבריו, "הניתוח הרוחבי שמבצעת המערכת, מאפשר לזהות ניצול לקוי של משאבים, צווארי בקבוק, כפילויות וחוסרים – פרמטרים שהפתרונות הקיימים כיום מתקשים לספק. לשם כך, בונה המערכת בצורה אוטומטית ועצמאית 'רשימת מצאי' של מערך התשתיות והתוכנה, ומפעילה מנוע אנליטי ייחודי המנצל טכניקות BI ליצירת תמונת מצב. למערכת יכולת תצוגה ודיווח עשירה המאפשרת למשתמשי המערכת לקבל תמונת מצב רגעית והצגה של מגמות מתפתחות בצורה ברורה, במושגים ניהוליים ועסקיים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אורי ארן

    עופר יקירי. יגעת ומצאת. מברוק והרבה הצלחה בהמשך.

אירועים קרובים