מרקו קפלה, מנהל איזורי באייסר: "האסטרטגיה שלנו היא לגדול בהדרגה"

"אנו רוצים לגדול באופן אורגני, באמצעות שותפויות חזקות", אמר קפלה - מנהל איטליה, יוון וישראל, בכנס מפיצים שערכה החברה ● לדבריו, "בחרנו בשתי שותפות בלבד להפצה - טכנו רצף וניופאן - ונפעל דרכן במספר מוגבל של רשתות, כדי לספק להם את העוצמה הנדרשת למכירות" ● יאשה מקנוז, מנכ"ל אייסר ישראל: "המטרה שלנו ב-2012 היא להיכלל בשלישייה הראשונה בישראל, עם נתח של 15% מהשוק לפחות"

"אנחנו יודעים שיש לנו פער גדול יחסית בישראל לעומת מדינות אחרות בהן אנחנו ממובילי שוק המחשבים הניידים, אבל האסטרטגיה שלנו היא לא לדחוף – אלא לגדול בהדרגה", כך אמר מרקו קפלה – מנהל איטליה, יוון וישראל באייסר (Acer). קפלה אמר את הדברים בכנס מפיצים שנערך אתמול (א'), בו הציגה החברה את קו המחשבים והטאבלטים החדש שלה, עמו היא מקווה להגדיל את נתח השוק שלה בארץ.

לדבריו, "אנו רוצים לגדול באופן אורגני, באמצעות שותפויות חזקות, כאשר גם ערוץ הדילרים יזכה ליותר שיתוף פעולה מצידנו. בחרנו בשתי שותפות בלבד להפצה – טכנו רצף וניופאן – ואנחנו נפעל דרכן במספר מוגבל של רשתות, כדי לספק להם את העוצמה הנדרשת למכירות".

"מבחינה אסטרטגית, נמשיך לפעול עם שני מותגים: אייסר ופקארד-בל (Packard Bell), שמאפשרים לנו לפנות לכל המגזרים בשוק", אמר קפלה. "בנוסף, נשקיע גם באולטרה-בוקים. אנחנו חושבים שהם יצליחו בהיקף שאינטל (Intel) מאמינו בו. אנחנו צופים שבסיום 2013 כל ההיצע שלנו לתחום המחשבים הניידים יהיה מבוסס על קטגוריית האולטרה-בוקים. לאייסר יש מחויבות חזקה לאימוץ האסטרטגיה הזו של אינטל, שהיא שותפה חשובה שלנו".

ההיבט השלישי באסטרטגיה של החברה, פירט קפלה, הוא חלונות 8 (Windows 8) – מערכת ההפעלה העתידית של מיקרוסופט (Microsoft), שצפויה להיות זמינה עד סוף השנה. "כשחלונות 8 תצא, יתחולל שינוי משמעותי בשוק הטאבלטים. הטאבלטים שיתחרו באפל (Apple) יקצצו בנתח השוק שלה – ולדעתי זה יהיה קיצוץ משמעותי. מפת המכירות בתחום הטאבלטים תהיה חדשה לחלוטין, ואנחנו נהיה חזקים בה", אמר.

ל-יאשה מקנוז, מנכ"ל אייסר ישראל, יש תחזיות יותר ספציפיות ואופטימיות לגבי מעמדה של החברה בשוק המחשבים הניידים והטאבלטים בארץ. "את 2011 סיימנו בחמישייה הראשונה מבחינת מכירות, והמטרה שלנו ב-2012 היא להיכלל בשלישייה הראשונה בישראל, עם נתח של 15% מהשוק לפחות. מצד אחד נשקיע באיכות הגבוהה ביותר, אך מצד שני נציע את מוצרינו במחירים תחרותיים במיוחד – לאורך כל קו המוצרים שלנו".

יאשה מקנוז, מנכ"ל אייסר ישראללדברי מקנוז, "מוצרי המיינסטרים שלנו מוצעים ברמת הגימור הכי גבוהה שראיתי אי פעם בחברה בנוסף, אנו נהיה ראשונים בשוק עם טאבלט שמבוסס על חלונות 8 – וכל הדברים הללו יעזרו לנו להצליח בשוק הישראלי".

בין המוצרים החדשים שהציגה אייסר בכנס, בלטו שניים במיוחד. הראשון הוא ה-Iconia TAB A510 – טאבלט שהוצג במהדורה אולימפית, והוא מהראשונים בשוק עם ה-Tegra 3 של Nvidia בעל ארבע הליבות, שמציע גם גרפיקה משופרת. המכשיר יוצע בשוק במחיר תחרותי של כ-2,400 שקלים – זול באופן משמעותי מה-Transformer Prime של אסוס (Asus) שכבר הושק בארץ. המכשיר, שכולל מסך בגודל 10.1 אינץ', אמור לפי החברה לפעול יותר מ-14 שעות ברציפות.

המוצר השני הוא ה-Aspire Timeline Ultra M3 – האולטרה-בוק הראשון בשוק, כאמור, עם מסך 15.6 אינץ'. המחשב, ששוקל 2 ק"ג בלבד, כולל גם כונן אופטי. הגרסה הבסיסית שלו, שכוללת מעבד Core i3 דו-ליבתי של אינטל במהירות 1.4 ג'יגה-הרץ, תוצע ב-3,699 שקלים. גרסה זו תכלול גם כונן אחסון היברידי – 320 ג'יגה-בייט כונן קשיח מכני עם כונן SSD בנפח 20 ג'יגה-בייט. הגרסה המתקדמת יותר, עם מעבד Core i5 דו-ליבתי במהירות 1.6 ג'יגה-הרץ (2.3 ג'יגה-הרץ במצב טורבו), כרטיס גרפי של Nvidia מסוג GT640 וכונן SSD בנפח 128 ג'יגה-בייט, תוצע ב-4,699 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים