מנכ"ל קבוצת התוכנה ביבמ בכנס SOA: אורקל תמשיך לקדם את ג'אווה לאחר הרכישה של סאן

סטיב מילס, שהתייחס לנושא במפגש עם עיתונאים במהלך הכנס העולמי של יבמ בנושא SOA שהתקיים בשבוע שעבר בלאס וגאס קבע גם, כי "איני מאמין שאנחנו הולכים לראות שינוי יסודי" ● במענה לשאלות אודות ההיגיון העסקי והערך האמיתי הנולד כתוצאה מיישום תפיסת SOA, ציין מילס, כי "אין חברה בעולם שאינה מעוניינת לייעל את מערכות המידע שלה"

סטיב מילס, סגן הנשיא הבכיר של יבמ ומנכ"ל קבוצת התוכנה שלה, קבע, כי אינו מוטרד לגבי עתידה של שפת ג'אווה, עם רכישתה של סאן על ידי חברת אורקל. מילס, שהתייחס לנושא במפגש עם עיתונאים במהלך הכנס העולמי של יבמ בנושא SOA, שהתקיים בשבוע שעבר בלאס וגאס בהשתתפות כ-5,000 איש, קבע גם, כי "איני מאמין שאנחנו הולכים לראות שינוי יסודי".

בעבר, דווח כי יבמ מתוסכלת לנוכח איטיות מאמצי התקינה הנוגעים לג'אווה. מילס מאמין כי גם אורקל חשה בתסכול הזה. "אורקל הייתה בין אלה שהרגישו שסאן יכולה לפעול באופן יעיל יותר" ציין מילס. עוד אמר כי העובדה לפיה חברות רבות בענף רוכשות רשיונות שימוש בג'אווה מהווה גורם המקדם את סביבת התוכנה הזאת. "אנחנו חושבים שהכוחות הפועלים בשוק ישמרו על ג'אווה כמשהו סטנדרטי, עקבי, הזוכה לשימוש נרחב".

במענה לשאלות אודות ההיגיון העסקי והערך האמיתי הנולד כתוצאה מיישום תפיסת SOA, ציין מילס, כי "אין חברה בעולם שאינה מעוניינת לייעל את מערכות המידע שלה, להעלות את האפקטיביות שלהן, וליהנות מאופטימיזציה של תהליכים עסקיים. חברות רוצות במערכת אחת משולבת. לא בתריסר מערכות ניהול שרשרת אספקה, או ב-30 יישומים נפרדים. הן זקוקות לאוסף אחד של יישומים משולבים המשרתים את דרישות הצרכים העסקיים באופן אפקטיבי ויעיל. והן רוצות לנצל את הנכסים הקיימים שלהם עד תום. זה בדיוק המקום שבו נכנסת SOA לתמונה".

מילס הדגיש גם, כי "אין כל חלופה אחרת לרעיון הזה. לא משנה אם אתה קורא לזה SOA, או 'שילוב תהליכים עסקיים', או 'שילוב יישומים כלל-ארגוני. הכל מוביל לאותו מקום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים