קבוצת ההאקרים LulzSec: נחדש את פעילותנו ב-1 באפריל

בסרטון חדש שפורסם ביו-טיוב, קוראת הקבוצה לחידוש פעולותיה, למרות הבטחת חבריה לחדול מפעילות ● "מגוחך לחשוב שאם תעצרו שישה מחברינו פעילותנו תיפסק - לא הצלחתם להפסיק את פעילותנו, וכמעט שלא פגעתם בה", מסרו ההאקרים

בסרטון וידיאו שפורסם ביו-טיוב (YouTube), נטען כי ב-1 באפריל 2012 תחדש קבוצת ההאקרים LulzSec את פעילותה. זאת, לאחר שבתום גל של מתקפות שנמשך 50 ימים, הבטיחו חברי הקבוצה לחדול מפעילות. עם זאת, יש הטוענים שהפעילות של הקבוצה כבר חודשה תחת השם AntiSec, בשיתוף עם אנשי קבוצת אנונימוס (Anonymous).

"לפני מספר ימים החלטנו לשוב לפעילות, במחאה כנגד ממשלות מושחתות ותאגידים ברחבי העולם. מגוחך לחשוב שאם תעצרו שישה מחברינו פעילותנו תיפסק. לא הצלחתם להפסיק את פעילותנו, וכמעט שלא פגעתם בה", נאמר בסרטון בקול ממוחשב בעל מבטא בריטי בולט. "אנו נפעל כנגד ממשלות, סוכנויות ממשל, תאגידים, ויכול מאוד להיות שגם כנגד מי שצופים בסרטון זה עכשיו".

כזכור, בתחילת החודש נעצרו חברים בקבוצת ההאקרים LulzSec, המחזיקה בקשרים עם קבוצת אנונימוס, לאחר שמנהיג הקבוצה הסגיר לרשויות את שמות חבריה. על פי הפרסומים, מנהיג הקבוצה, שהיה ידוע בכינוי Sabu, הוא הקטור חאווייר מונסגור, בן 28 מניו-יורק.

יצוין, כי שלושה מבין חברי הקבוצה שהוסגרו לרשויות, נעצרו לאחר שהצליחו לחמוק במשך שמונה חודשים. מתוכם, הוגשו כתבי אישום בסעיפים של קשירת קשר כנגד שני תושבי בריטניה: ראיין אקרויד – המכונה Kayla, וג'ייק דייוויס – המכונה Topiary. שני עצורים נוספים מבין חברי הקבוצה הם תושבי אירלנד: דארן מרטין – המכונה pwnsauce, ודונצ'ה אוקיר בייל – המכונה palladium, וגם אזרח אמריקני משיקגו – ג'רמי האמונד, המכונה Anarchaos.

כעת, נותר לראות אם מדובר במתיחה לקראת חג השוטים, או שמא באמת יחודשו מתקפות האקרים חדשות של אנשי LulzSec.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים