ג'נרל אלקטריק ואינטל יקימו בישראל מעבדה משותפת להערכת טכנולוגיות

במסגרת שיתוף הפעולה, יספקו אינטל וחטיבת מוצרי הרפואה של GE טכנולוגיה ותמיכה, כאשר זו האחרונה תארח גם את המעבדה ותספק את הניהול התפעולי שלה ● המעבדה המיועדת תקום במתחם החטיבה של ג'נרל אלקטריק בטירת הכרמל ● מייק הארש, מנהל הטכנולוגיה הראשי של חטיבת מוצרי הבריאות של ג'נרל אלקטריק: "אנו מקווים שהשותפות בין החברות תוביל לפיתוח טכנולוגיות רפואיות מתקדמות ובמחיר שווה לכל נפש"

חטיבת מוצרי הרפואה של ג'נרל אלקטריק ואינטל (Intel) הודיעו על הקמת מעבדת הערכה לבחינה משותפת של טכנולוגיות חדשות. המעבדה המיועדת תקום במתחם החטיבה של ג'נרל אלקטריק בטירת הכרמל, בסמוך למרכז המו"פ של אינטל בחיפה.

במסגרת שיתוף הפעולה, יספקו אינטל וחטיבת מוצרי הרפואה של GE טכנולוגיה ותמיכה, כאשר זו האחרונה תארח גם את המעבדה ותספק את הניהול התפעולי שלה. יצוין, כי מנהלים ועובדים משתי החברות יקחו חלק בפרויקט המשותף.

המעבדה תתמקד ביצירת זיקה בין מוצרי הצדדים ושיפור ביצועיהם, דוגמת טכנולוגיות המיקרו-מעבדים של אינטל והמוצרים הרפואיים של חטיבת הרפואה של ג'נרל אלקטריק, הכוללים, בין היתר, מערכות אולטרה-סאונד לדימות ואבחנה.

"המטרה ארוכת הטווח של שיתוף הפעולה היא להרחיב את הפעילויות לתחומי מוצרים אחרים של GE ולהשתמש במעבדה כמרכז עולמי לכל הטכנולוגיות של אינטל", מסרה מישל טינסלי, מנכ"ל חטיבת המיחשוב המשובץ של אינטל.

מייק הארש, סגן נשיא בג'נרל אלקטריק ומנהל הטכנולוגיה הראשי של חטיבת מוצרי הבריאות של ג'נרל אלקטריק: "אנו מקווים שהשותפות בין החברות תוביל לפיתוח טכנולוגיות רפואיות מתקדמות ובמחיר שווה לכל נפש, אשר בסופו של דבר יאפשרו טיפול רפואי ובריאות ליותר בני אדם בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים