השמירה טכנולוגיות מיגון הקימה את זרוע השו"ב עבור ביקור האפיפיור; היקף הפרויקט: 1.5 מ' ש'

במסגרת הפרויקט הקימה חטיבת הטכנולוגיות של החברה מרכז שליטה ארצי, אליו מנותבים אמצעי אבטחה טכנולוגיים מתקדמים, המותקנים באתרי הביקור של האפיפיור ● בנוסף, הקימה החברה מערכות גיבוי ומערכות הקלטה, שאמורות לספק מענה מלא לצפייה ושליטה מרחוק על אתרי הביקור

חברת השמירה טכנולוגיות מיגון, מקבוצת G4S, הקימה את זרוע הפיקוד והשליטה עבור ביקור האפיפיור בנדיקטוס ה-16 בישראל. פרויקט זה נחשב לאחד המבצעים הטכנולוגיים המורכבים של העשור האחרון. במסגרת הפרויקט הקימה חטיבת הטכנולוגיות של החברה מרכז שליטה ארצי, אליו מנותבים אמצעי אבטחה טכנולוגיים מתקדמים, המותקנים באתרי הביקור של האפיפיור, ביניהם כנסיית הבשורה והר הקפיצה בנצרת, מתחם נוטרדם, בית החולים הדסה, גת שמנים בירושלים ובבית שגריר הוותיקן. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכ-1.5 מיליון שקלים.

בנוסף, הקימה החברה מערכות גיבוי ומערכות הקלטה, שאמורות לספק מענה מלא לצפייה ושליטה מרחוק על אתרי הביקור. אמצעים אלו נועדו לשמש את כוחות הביטחון, האחראים על אבטחת ביקור האפיפיור.

שי נאור, סגן מנהל מחלקת מכירות בחברת השמירה טכנולוגיות מיגון, אמר, כי "אנו שמחים לקחת חלק בביקור היסטורי ובעל ערך מסוג זה. בשל רגישותו הרבה של המבצע, גייסנו את מיטב המוחות בחברה במטרה לבנות מערך לוגיסטי ממעלה ראשונה, שיענה על דרישותיהם המחמירות של הגופים השונים ויספק אבטחה חסרת תקדים לאישיו נכבדת זו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים