קבוצת מיחשוב הטמיעה מערכת ניהול במלון המלך שלמה בטבריה; ההיקף הכספי: כ-100 אלף שקלים

המערכת כוללת מענה לסוגיות רלוונטיות לניהול בתי מלון, בהן הזמנות, קבלה, חיובים וניהול קופה, ניהול סוכנים ועמלות, מחירונים, תחזוקת חדרים, מעקב היסטוריית אורחים והפקת דו"חות תפעוליים וסטטיסטיים ● במערכת משולבים גם מודול לניהול ספא, עמדות מכירה (POS) התומכות במסכי מגע ובמחשבי כף יד (PDA) ומודול להזמנות בזמן אמת דרך האינטרנט

קבוצת מיחשוב השלימה בימים אלה פרויקט להטמעת מודול ה-Front Office במלון המלך שלמה בטבריה, לניהול המשרד הקדמי של בית המלון. המערכת נותנת מענה לכל הסוגיות הרלוונטיות לניהול מלון בסדר גודל שכזה, לרבות בסוגיות ההזמנות, הקבלה, החיובים וניהול הקופה, ניהול סוכנים ועמלות, מחירונים, תחזוקת חדרים, מעקב היסטוריית אורחים והפקת דו"חות תפעוליים וסטטיסטיים. במערכת משולבים גם מודול לניהול ספא, כולל ניהול של מנויים קבועים, עמדות מכירה (POS) התומכות במסכי מגע ובמחשבי כף יד (PDA) ומודול להזמנות בזמן אמת דרך האינטרנט. היקף הפרויקט עומד על כ-100 אלף שקלים.

במערכת החדשה משתמשים עובדי המלון הנמנים על המחלקות השונות, לרבות מחלקת ההזמנות, הקבלה, הנהלת החשבונות, הביקורת, לשכת המנכ"ל ועוד.

יהודה בדיחי, מנהל אגף מלונאות בקבוצת מיחשוב, אמר: "מערכת Profit Hotelo היא מערכת PMS (ר"ת Property Management System) העובדת בסביבת חלונות ומספקת פתרון מקיף ואינטגרטיבי לכל צרכי המלון המודרני. המערכת כוללת ממשקים למערכת הפיננסית של המלון, אף היא פיתוח של קבוצת מיחשוב, לש.ב.א (לשם בדיקה וחיוב של כרטיסי אשראי) ולמערכות אלקטרוניות מתוחכמות, כמו מערכת אינטראקטיבית לביצוע צ'ק-אאוט אוטומטי, המציגה את חשבון האורח באמצעות הטלוויזיה. עוד כוללת המערכת ממשקים למרכזיית הטלפונים, למנעולים ממוחשבים, למערכות VOD ואף לחיישנים המותקנים במיני-ברים".

מקבוצת מיחשוב נמסר, כי היא עומדת לבצע פרויקט דומה במלון המלך שלמה בירושלים, השייך לאותם הבעלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים