פלאפון השיקה שירות תוכן חדש – Super TV

השירות, באיכות HD, מציג שלושה עולמות תוכן: טלוויזיה, מוסיקה ו-VOD, שבכל אחד מהם עשרות ערוצים הכוללים אלפי תכנים ● הוא יהיה זמין החל ממחר (ב'), בעלות של 9.9 שקלים לחודש, לאחר חודש התנסות בחינם ● גיל שרון, מנכ"ל פלאפון: "בתוך שלוש שנים יצפו רבים מהצעירים בטלוויזיה בסלולר כשעה ביום - כ-30% מזמן הצפייה שלהם"

פלאפון השיקה היום (א') את שירות Super TV – ממשק טלוויזיה חדש, המאפשר, על פי החברה, חוויית צפייה דומה לזו של הטלוויזיה הביתית. הממשק החדש פותח בשיתוף חברת אריקסון, החברה האיטלקית BEEWEEB וחברת העיצוב הישראלית בלורה.

החל ממחר יוכלו לקוחות החברה להשתמש בשירות ברוב המכשירים שהושקו ברשת החדשה של פלאפון, כשהעלות תהיה 9.9 שקלים לחודש, לאחר חודש התנסות חינם. העלות תכלול צפייה בכל הערוצים שפלאפון מציעה.

Super TV מציע ללקוחות פלאפון צפייה באמצעות ממשק גרפי מעוצב, המאפשר לוח שידורים אלקטרוני (EPG), ניווט בין ספריות, זפזופ מהיר וצפייה בלוח משדרים עדכני. Super TV פועל בדור 3.75 באיכות HD, משדר בסטרימינג בפורמט וידיאו 264.H, בקצב של 192 קילו-בייט וברזולוציה של .QVGA האפליקציה מובנית במרבית מכשירי ה-HSPA של פלאפון ומאפשרת צפייה בעשרות ערוצים.

ה-Super TV מציג שלושה עולמות תוכן: טלוויזיה, מוסיקה ו-VOD, כאשר בכל אחד מהם עשרות ערוצים הכוללים אלפי תכנים, המבוססים על הסכמים עם גופי המדיה הגדולים בארץ ובעולם: קשת, רשת, חברת החדשות, ערוץ 10, יס, הוט, ענני תקשורת, מדיה מוסט, ויאקום, יוניברסל, טרנר, טיים-וורנר ועוד.

במסיבת העיתונאים הודיעה פלאפון גם, כי בקרוב היא צפויה להעלות בבלעדיות ב-Super TV את ערוץ סאות'פארק, המכיל את כל פרקי התוכנית המיתולוגית. גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, אמר, כי הוא מעריך שהטלוויזיה הסלולרית תצמח בשנים הקרובות בעיקר בקרב בני נוער וצעירים, שכן היא מהווה עבורם פתרון צפייה בתכני מוזיקה וטלוויזיה בכל מקום בו הם נמצאים. לדבריו, "בתוך שלוש שנים יסיטו רבים מהצעירים בישראל את הצפייה שלהם מהטלוויזיה בבית לטלוויזיה בסלולר ויצפו בה כשעה ביום, כלומר כ-30% מזמן הצפייה הכולל שלהם כיום". שרון הוסיף, כי "פלאפון היא החברה הראשונה שחזתה את עתיד התוכן הטלוויזיוני בסלולר והתמקדה בנתיב זה בארבע השנים האחרונות. למדנו את העדפות לקוחותינו וראינו גידול של עשרות אחוזים בשימושי התוכן מדי שנה. דפוסי הצפייה בטלוויזיה בסלולר הפכו דומים לדפוסים המקובלים בטלוויזיה ואני מאמין, כי בזכות הרשת החדשה והיכולות הטכנולוגיות שהיא מביאה עמה, בשילוב ציוד הקצה המתאים, הבשילה העת לצפייה ממושכת יותר בסלולר. אנו משיקים היום מוצר חדשני ברמה עולמית; שירות טלוויזיה רב ערוצי, הפועל במתכונת המוכרת של טלוויזיה ביתית". לדברי שרון, פיתוח הפרויקט ארך כשנה והושקעו בו כמה מיליוני שקלים.

גיא באומן, סמנכ"ל התוכן והמוצרים בפלאפון, אמר עם השקת השירות, כי ממחקרים שערכה פלאפון לקראת השקת ה-Super TV, עולה, כי קיימת ציפייה בקרב הלקוחות לקבל חוויית תוכן בסלולר הדומה לחוויה הטלוויזיונית. הלקוחות ציינו, בין היתר, את חשיבות נוחות המשתמש ואת הצורך בניווט מהיר ופשוט בין עולמות התוכן. לדבריו, המוצר הוא בעצם פלטפורמה אחת לכל סוגי התכנים, שתאפשר להוסיף יכולות חדשות ולהתפתח לכיוונים נוספים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים