וואלה!: הרווח הנקי זינק בכ-63%; ההכנסות עלו ב-22.5%
הרווח הנקי הגיע ברבעון הראשון של 2009 ל-5.65 מיליון שקלים, וההכנסות - ל-31.14 מיליון ● אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "התוצאות מוכיחות שעוגת הפרסום עוברת ממדיות קונבנציונליות - לרשת"
רבעון טוב לחלוצת האינטרנט הישראלית וואלה!: החברה רשמה בשלושת החודשים הראשונים של 2009 עלייה תלולה של 62.84% ברווח הנקי – 5.65 מיליון שקלים לעומת 3.44 מיליון ברבעון הראשון אשתקד. הרווח הנקי למניה עמד על 0.12 דולרים – פי 1.5 לעומת רווח נקי למניה של 0.08 דולרים ברבעון המקביל בשנה שעברה. ההכנסות הרבעוניות של החברה עלו ב-22.51%, והגיעו ל-31.14 מיליון שקלים לעומת 24.6 מיליון. הוצאותיה של וואלה! גדלו ברבעון המדווח ב-12.32% והגיעו ל-10.36 מיליון שקלים לעומת 9.23 מיליון.
הרווח הגולמי גדל באותם חודשים ב-23.97%, והגיע ל-17.15 מיליון שקלים לעומת 13.84 מיליון. הרווח הגולמי השולי הגיע ל-56.94% לעומת 56.27% ברבעון המקביל בשנה הקודמת. העליה ברווח הגולמי נרשמה למרות עליה של 20.63% בהוצאות הגולמיות; אלו הגיעו ל-12.98 מיליון שקלים לעומת 10.76 מיליון ברבעון המקביל ב-2008.
הרווח התפעולי של החברה הגיע ל-6.8 מיליון שקלים – עליה של 47.23% לעומת 4.62 מיליון שקלים ברבעון המקביל בשנה הקודמת. הרווח התפעולי השולי עמד על 22.56% לעומת 18.77%.
וואלה! סיימה את הרבעון הראשון של 2009 עם מזומנים ושווי ערך מזומנים בסך 55.26 מיליון שקלים – גידול של 1.64% לעומת 54.37 מיליון ברבעון המקביל בשנה הקודמת.
אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!, אמר, כי תוצאות החברה "מוכיחות שעוגת הפרסום עוברת ממדיות קונבנציונליות, כמו העיתונות הכתובה, הטלוויזיה והרדיו – לאינטרנט. וואלה! הגדילה מאוד את ההכנסות מבאנרים ואת העסקאות עם עסקים קטנים ובינוניים".
הרבעון הטוב של חלוצת האינטרנט מגיע בהמשך לעליות שרשמה החברה ב-2008, ולציפיות שהביע ישועה, שלפיהן 2009 תהיה שנה טובה לוואלה!
תגובות
(0)