הזמרת שאקירה הותקפה על ידי כלב ים, שחשב שהבלקברי שלה הוא דג

נראה שבעל החיים התייחס לבלקברי כאל דג טעים ועסיסי, ולכן זינק עליה, כשהייתה עסוקה בדיוק בצילום תקריב שלו בטלפון הסלולרי שלה ● "חשבתי לעצמי כמה הם חמודים, אז החלטתי להתקרב אליהם קצת יותר משאר התיירים שהיו שם כדי לצלם אותם", כתבה שאקירה בדף הפייסבוק שלה

דומה שיש מי שעדיין מתלהב מהבלקברי של RIM, אפילו אם הוא לא בדיוק בן אנוש: זמרת הפופ שאקירה "שותקה מפחד" בגלל כלב ים שזינק על הבלקברי שלה, כך היא דיווחה בפייסבוק (Facebook).

נראה שבעל החיים התייחס לבלקברי כאל דג טעים ועסיסי, ולכן זינק עליה, כשהייתה עסוקה בדיוק בצילום תקריב שלו בטלפון הסלולרי שלה, הסבירה הזמרת. "חשבתי לעצמי כמה הם חמודים, אז החלטתי להתקרב אליהם קצת יותר משאר התיירים שהיו שם כדי לצלם אותם".
"מה שקרה, לדעתי, הוא שהחיה התבלבלה בגלל החזר האור המסנוור מהבלקברי שבדיוק צילמתי בו את התמונות האלה, וחשבה שזה סוג של דג", כתבה שאקירה בפייסבוק שלה. "היא בטח חשבה שאני מגרה אותה עם מזון ומיד לוקחת אותו ממנה".

הטעות של כלב הים גרמה לעימות דרמטי: "פתאום אחד מהם קפץ מהמים כל כך מהר ובעצבנות, שהוא היה ממש במרחק של 30 ס"מ ממני, והסתכל לי בעיניים, נהם בחימה וניסה לנשוך אותי. כולם מסביב צעקו, גם אני. הייתי משותקת מפחד ולא יכולתי לזוז".

אבל אל דאגה, חייה של שאקירה ניצלו, פשוטו כמשמעו, למרות שחוותה פגיעות קלות (שהיא מציגה בפייסבוק).

"שמרתי על קשר עין עם החיה, כשאחי, 'סופר טוני', קפץ עלי ופשוטו כמשמעו הציל את חיי, כשהרחיק אותי ממנה. שנינו חטפנו שריטות מהסלעים ברגליים ובידיים כשניסינו להגן על עצמנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים