אנגרי בירדס נוחתות בפייסבוק

לאחר יותר משנה של שמועות הגיע המשחק הפופולארי לרשת החברתית, אך הוא סובל עדיין מכמה בעיות בהתאמה לאינטרנט אקספלורר 8 ובדפדפנים קודמים לו בכמה מערכות, אבל מפתחת המשחקים הפינית רוביו הודיעה כי היא עובדת על תיקונן ● למשחק יש כמה אפקטים חדשים משופרים, כמו תאורה, עשן ופיצוצים, והוא מציע "תגבורים" כמו טווח קליעה, הגדלת ציפורים ועוד ● המשחק הוא חינמי, אבל קניית תגבורים תעלה דולר אחד ל-20 שימושים

מפתחת המשחקים הפינית רוביו השיקה אתמול (ב') את משחק אנגרי בירדס לפייסבוק (Facebook). יצוין, כי יש כמה בעיות עדיין בהתאמת המשחק לאינטרנט אקספלורר 8 ובדפדפנים קודמים לו בכמה מערכות, אבל רוביו הודיעה כי היא עובדת על תיקונן.

כבר יותר משנה צופים שהמשחק יגיע לפייסבוק. לפי השמועות שהתפרסמו מדי פעם, גרסת הפייסבוק של המשחק תהיה ידידותית יותר ותכלול כמה היבטים שונים שלא נחוו בפלטפורמות אחרות. יותר מכך, לפי השמועות "לחזירים במשחק יהיה תפקיד בולט יותר".

כעת, עם שחרורו, מסתבר שלמשחק יש כמה אפקטים חדשים משופרים, כמו תאורה, עשן ופיצוצים, והוא מציע "תגבורים" כמו טווח קליעה, הגדלת ציפורים ועוד. המשחק הוא חינמי, אבל קניית תגבורים תעלה דולר אחד ל-20 שימושים.

הממשק בפייסבוק מאפשר לראות ניקוד גבוה של חברים והזמנת חברים להתחרות. אפשר גם לשלוח לחברים מתנות של תגבורים, שיופיעו כהודעות בפייסבוק.

המשחק עושה שימוש בנגן פלאש, עם תמיכה בגרפיקת תלת מימד.

לפני נחיתתו בפייסבוק, שוחרר המשחק כמעט לכל פלטפורמה אפשרית: iOS של אפל (Apple), חלונות של מיקרוסופט (Microsoft), סימביאן של נוקיה (Nokia), אנדרואיד, OS X של אפל, בלקברי, מערכות הפעלה לטאבלטים, חלונות פון, WevOS, Maemo, פלייסטיישן נייד, פלייסטיישן 3, WebGL וכרום של גוגל (Google).

דף הפייסבוק של המשחק כבר זכה ליותר מ-15.4 מיליון "לייקים", והמספר הולך וגדל בקפיצות ענק כשמשתמשי פייסבוק שמעולם לא שיחקו במשחק מתחילים לשחק בו כעת.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. סיגל

    אני רוצה לקבל את חוברת של אנגירי רדס אוך מסגים ואני רוצה גם בבות אנגרי ברדס מתי אני מקבלת

אירועים קרובים