הוט הופכת גם לספקית אינטרנט – תציע חבילה של 100 מגה ב-20 שקלים לחודש

החברה הודיעה על השקת שירות ISP באמצעות חברת HOTnet ● לרגל ההשקה, מציעה HOTnet את מגוון המהירויות, לרבות 100 מגה, במחיר אחיד של 20 שקלים לחודש ● מחיר תשתית האינטרנט למהירות גלישה של 100 מגה הוזל ויעמוד על 179 שקלים לחודש ● הרצל עוזר, מנכ"ל הוט: "הוט מבצעת מהלך אשר יוביל לחסכון ניכר בכל הקשור להוצאות על חבילת התקשורת הביתית"

הוט הודיעה היום (ג'), כי בהמשך לתהליך שדרוג והרחבת התשתיות והמוצרים שלה, היא מובילה מהלך רחב היקף, הכולל השקת שירות ISP (ספקית אינטרנט) באמצעות חברת HOTnet. לרגל ההשקה, מציעה HOTnet את מגוון המהירויות, לרבות 100 מגה, במחיר אחיד של 20 שקלים לחודש. מחיר תשתית האינטרנט למהירות גלישה של 100 מגה הוזל ויעמוד על 179 שקלים לחודש.

בנוסף השיקה החברה מבצעי טריפל חדשים, גולד וסילבר. חבילת טריפל גולד תעלה 329 שקלים לחודש והיא כוללת את חבילת הבסיס הטלוויזיונית, כל 6 חבילות הערוצים, חבילת HD (הכוללת 14 ערוצי HD), ממיר Magic HD, אינטרנט במהירות 30 מגה וטלפון ללא הגבלה לנייד ולנייח. במסגרת מבצע ההשקה, תוצע חבילה זו במהירות 100 מגה.

חבילת הסילבר תעלה 279 שקלים לחודש והיא כוללת גם כן את חבילת הבסיס הטלוויזיונית, 3 חבילות ערוצים לבחירה, אינטרנט במהירות 12 מגה ו-500 דקות שיחה לנייד ונייח.

כל החבילות יושקו מחר (יום ד').

הרצל עוזר, מנכ"ל קבוצת הוט, אמר כי "הוט מבצעת מהלך אשר יוביל לחסכון ניכר בכל הקשור להוצאות על חבילת התקשורת הביתית בכלל, ולעלות הגלישה באינטרנט במהירויות הגבוהות בפרט. מעתה, האינטרנט המהיר זמין לכל בית בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים