אפל סירבה לאשר יישום של להקת Nine Inch Nails ל-iPhone

הנימוק שקיבלו אנשי הלהקה לפסילה הוא ש-The Downward Spiral, שיר שניתן להאזין לו במסגרת היישום, מכיל תוכן "שנוי במחלוקת" ● טרנט רזנור, המייסד של Nine Inch Nails: "זה לא הגיוני. אפשר לרכוש את השיר בחנות iTunes, אבל אי אפשר להציע יישום ל-iPhone משום שיש בו 'מילה לא מתאימה'"

אפל סירבה לאשר יישום שביקשה להקת הרוק Nine Inch Nails להציע בחנות App Store, משום שלטענתה, ניתן להאזין באמצעותו ל-"תכנים שנויים במחלוקת". הפסילה מעלה תהיות בקרב המפתחים ביחס לתהליך שלפיו מיון היישומים למכשירי ה-iPhone וה-iPod Touch שמבצעת אפל.

באי-מייל ששלחו ללהקה אנשי אפל נכתב, כי היישום נפסל משום שהוא מאפשר להאזין לשיר The Downward Spiral, המכיל התבטאויות קשות ובוטות. זאת בניגוד להסכם השימוש הנלווה לערכת הפיתוח של אפל, אשר אוסר על פיתוח יישומים שמכילים תכנים אשר המשתמשים במכשירי iPhone ו- iPod Touch עשויים לחוש כי הם "שנויים במחלוקת".

טרנט רזנור, המייסד של Nine Inch Nails, הביע את מורת רוחו מהפסילה. "זה לא הגיוני", כתב בפורום של הלהקה. "אפשר לרכוש את השיר The Downward Spiral בחנות iTunes, אבל אי אפשר להציע יישום ל-iPhone, משום שיש בשיר הזה 'מילה לא מתאימה'". רנזור אף ציין, כי אפל אינה מבהירה אילו שינויים נחוצים כדי שהיישום יאושר.

תהליך המיון שמבצעת אפל קפדני בהרבה מזה שמפעילה גוגל, למשל, בחנות Android Market שלה. חלק מהמפתחים אמרו, כי תהליך זה אינו אחיד, וכי אפל מפעילה קריטריונים שונים על יישומים שונים. בתגובה טענות אלה מסרה אפל, כי היא מאשרת 96% מהבקשות להצעת יישומים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים