רון קוהבלום, VMware ישראל: "צמחנו ב-2011 ב-50% – וכך יהיה גם השנה"

"הענן כבר כאן - כבר כיום, רוב ה-ISPs מיישמים ענן ציבורי, מבוסס VMware", אמר קוהבלום, מנהל פעילות VMware ישראל ● לדבריו, "המטרה של ארגונים שעברו למיחשוב ענן כעת היא לטפל בהיבט הניהול, וגם לכך יש לנו מענה"

"צמחנו בשנה החולפת בהיבטי מכירות ב-50% ואני מעריך שנצמח לכל הפחות בשיעור שכזה גם השנה. לצד הגידול בהיקף הפעילות נגדיל את מצבת כוח האדם בהתאמה", כך אמר רון קוהבלום, מנהל פעילות VMware ישראל.

קוהבלום פתח את כנס המשתמשים של VMware בישראל, VMUG. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד') במלון שרתון בתל אביב, בהשתתפות כ-200 משתמשים.

לדברי קוהבלום, "הענן כבר כאן. כבר כיום, רוב ה-ISPs מיישמים ענן ציבורי, מבוסס VMware. המטרה של ארגונים שעברו למיחשוב ענן כעת היא לטפל בהיבט הניהול, וגם לכך יש לנו מענה".

הוא אמר, כי VMware מעסיקה כיום בישראל כ-150 עובדים, במרכז המכירות ובשני מרכזי פיתוח, הממוקמים בהרצליה פיתוח ובירושלים. לדבריו, "גודל שוק הווירטואליזציה בארץ מוערך בכ-25 מיליון דולרים, מתוכו נתח השוק של VMware בעולם זה בלבד עמד בשנים 2007 עד 2011 על כ-90%".

בין פרויקטי הדגל של הסניף הישראלי ציין קוהבלום את מכרז הענק של משרד החינוך, באמצעות בזק בינלאומי, "שבמסגרתו יועברו כל מוסדות החינוך בישראל לסביבת מיחשוב מבוססת ענן פרטי. זהו פרויקט ה-VDI מבוסס הענן הגדול בישראל, עם יותר מ-10,000 משתמשים".

ברק קורן, מנהל קבוצת משתמשי VMware בישראל ומהנדס מערכות בכיר ב-Siemens-PLM. צילום: ניב קנטורקוהבלום הוסיף, כי השוק הישראלי הוא מאמץ מוקדם של טכנולוגיות, מה שמביא לכך שבארץ נערכים פרויקטים מעניינים, לדבריו, בתחום מיחשוב הענן. פרויקטים אלה, אמר, מהווים דוגמה ללקוחות ארגוניים בארצות אחרות. קוהבלום הוסיף, כי הסניף הישראלי של VMware זכה להוקרה על פעילותו ב-2011 בין כלל סניפי האזור שאליו הוא משתייך – דרום EMEA.

בהמשך דיבר ברק קורן, מנהל קבוצת משתמשי VMware בישראל (VMUG), שמשמש גם כמהנדס מערכות בכיר ב-Siemens-PLM. קורן אמר שקבוצת המשתמשים קמה לפני שלוש שנים והיא מונה כ-100 אלף חברים ברחבי העולם, כמה מאות מהם בישראל. הוא ציין ש-"הקהילה בארץ הולכת וגדלה, וכך גם מעמיק הקשר בין החברה למשתמשים". לדבריו, "החברה רואה בארגון המשתמשים כלי חשוב לשיפור התקשורת עמם. היא מקדישה להם תשומת לב ומקבלת את הערות חברי הארגון". הוא צופה שהיקף הפעילות של ארגון המשתמשים יגדל השנה, כמו גם כמות החברים בארגון.

קורן דיבר על פלטפורמת VSphere ואמר, כי "היא תקן, הלכה למעשה, להטמעת שרתים וירטואליים. ארגונים לא חוששים כבר מהטמעת מערכות וירטואליות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים