ד"ר יואל מארק עוזבת את גוגל

מארק, מומחית למנועי חיפוש, ניהלה את מרכז הפיתוח של גוגל בחיפה מאז הקמתו ב-2006 ועד לפני כשלושה חודשים, כשהחליטה ענקית החיפוש לאחד את מרכזי הפיתוח שלה בחיפה ובתל אביב, תחת ניהולו של פרופ' יוסי מטיאס ● בעת האיחוד הודיעה גוגל, כי ד"ר מארק תוביל את האחריות המורחבת בתחום החיפוש, אך כל הצוותים שהיו קודם תחת ניהולה של מארק מדווחים כעת למטיאס

כשלושה חודשים לאחר שסיימה את תפקידה כמנהלת מרכז הפיתוח של גוגל בחיפה, עוזבת ד"ר יואל מארק את גוגל. זאת בעקבות איחוד מרכזי המחקר והפיתוח של ענקית החיפוש בתל אביב ובחיפה. מארק, מומחית למנועי חיפוש, עבדה במשך 17 שנים ביבמ, מרביתן במעבדות יבמ בחיפה, והייתה שותפה בפיתוח מנוע החיפוש ג'ורו. בשנת 2006, מונתה לנהל את מרכז הפיתוח של גוגל בחיפה עם פתיחתו.

כאמור, לפני כשלושה חודשים הודיעה גוגל, כי תאחד את שני מרכזי המחקר והפיתוח שלה, בחיפה ובתל אביב. בראש מרכז המו"פ המשותף עומד פרופ' יוסי מטיאס, שהיה עד לאיחוד ראש מרכז המו"פ בתל אביב. בעת האיחוד הודיעה גוגל, כי מארק תוביל את האחריות המורחבת בתחום החיפוש, אך כל הצוותים שהיו קודם תחת ניהולה של מארק מדווחים כעת למטיאס.

מגוגל ישראל נמסר בתגובה, כי "אנו מעריכים את פועלה של יואל ומאחלים לה המשך הצלחה גם בעתיד. יואל תרמה רבות לגוגל מאז השיקה את מרכז המחקר והפיתוח בחיפה". ד"ר מארק סירבה להגיב לידיעה ולא מסרה פרטים על תוכניותיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים