פוליקום: הרווח הנקי השנתי זינק ב-2011 בכמעט פי שניים; ההכנסות הגיעו ל-1.5 מיליארד דולרים

החברה סגרה את השנה עם עליות בולטות הן ברווח הנקי והן בהכנסות שלה ● ההכנסות גדלו ב-23% ואילו הרווח הנקי זינק ב-99% ל-136 מיליון ● ברבעון האחרון של 2011 רשמה פוליקום עלייה של 20% בהכנסות וצמיחה של 50% ברווח הנקי

פוליקום (Polycom) מסכמת שנה חיובית: מהנתונים הכספיים שפרסמה החברה עולה, כי היא השיגה השנה עליות בולטות הן בהכנסות והן ברווח הנקי שלה על פי GAAP. זה עלה במהלך 2011 בכמעט פי שניים – ליתר דיוק ב-98.53% – ועמד על 135.81 מיליון דולרים לעומת 68.41 מיליון ב-2010. ההכנסות השנתיות של החברה גדלו אשתקד ב-22.82% ל-1.5 מיליארד דולרים בהשוואה ל-1.22 מיליארד.

עוד עולה מהתוצאות שפרסמה פוליקום, כי הרווח הנקי שלה על פי GAAP זינק ברבעון האחרון של 2011 ב-49.6% ל-49.57 מיליון דולרים אל מול 33.14 מיליון. הרווח הנקי שלה למנייה לפי חישוב זה האמיר ב-47.36% ועמד על 0.28 דולרים לעומת 0.19 דולרים. הגידול החד ברווח הנקי הרבעוני נובע בין השאר מהחזר מס בסך של כ-3.8 מיליון דולרים שקיבלה החברה במהלך הרבעון לעומת הוצאות מס של 2.71 מיליון ברבעון האחרון ב-2010.

במהלך הרבעון המדווח רשמה החברה גידול של 19.83% בהכנסות, מ-339.63 מיליון דולרים ל-407.01 מיליון. מתוכן, ההכנסות ממכירת מוצרים גדלו ב-12.67% ל-318.43 מיליון דולרים וההכנסות ממכירת שירותים קפצו ב-55.34% ל-88.58 מיליון דולרים בהשוואה ל-57.02 מיליון.

ההוצאות הגולמיות של החברה צמחו ברבעון ב-19.23% ל-162.98 מיליון דולרים אל מול 136.69 מיליון. הרווח הגולמי שלה גדל ב-20.24% והגיע ל-244.03 מיליון דולרים לעומת 202.95 מיליון. הרווח הגולמי השולי עמד על 59.96% בהשוואה ל-59.75%. פוליקום רשמה בנוסף עלייה רבעונית של 19.52% בהוצאות התפעוליות שלה. אלה עמדו על 199.92 מיליון דולרים אל מול 167.26 מיליון. הרווח התפעולי הרבעוני של החברה על פי GAAP גדל ב-23.63% והגיע ל-44.11 מיליון דולרים לעומת 35.68 מיליון. בחישוב שנתי צמח הרווח הגולמי של פוליקום ב-25.35% ל-897.36 מיליון דולרים בהשוואה ל-715.95 מיליון ב-2010, ואילו הרווח התפעולי שלה על פי GAAP זינק ב-65.27% ועמד על 148.86 מיליון דולרים אל מול 90.07 מיליון.

אנדרו מילר, נשיא ומנכ"ל פוליקום, אמר לאחר פרסום התוצאות, כי "סיימנו את 2011 עם הכנסות שיא. השגנו תוצאות טובות במחזור המכירות הודות לשותפים העסקיים ולאסטרטגיה העסקית שלנו, שמבוססת על תוכנה כשירות (SaaS), מיחשוב ענן וטכנולוגיות מובייל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים