נס טכנולוגיות החלה לייצג את Gigya בישראל

מוצריה של Gigya, שישווקו בישראל על ידי NessPRO, מאפשרים לחברות וארגונים לשלב באתרי האינטרנט שלהם תכונות של רשתות חברתיות, תוך מתן אפשרות למבקרים באתר להשתמש ביכולות של הרשתות החברתיות שבהן הם חברים ● דדי דבורסקי, מנהל NessPRO: "רתימת עוצמתן של הרשתות החברתיות לטובת אתרי אינטרנט עסקיים יוצרת הזדמנויות חדשות עבור חברות וארגונים"

נס טכנולוגיות החלה לייצג בישראל את חברת Gigya, המאפשרת לחברות וארגונים לשלב באתרי האינטרנט שלהם תכונות של רשתות חברתיות, תוך מתן אפשרות למבקרים באתר להשתמש ביכולות של הרשתות החברתיות שבהן הם חברים. מוצריה של Gigya ישווקו בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות.

מוצר הדגל של Gigya הוא פלטפורמה לאופטימיזציה חברתית הכוללת שורה של שירותים ותוספים (plugins) הניתנים ליישום באתרי אינטרנט. כך, לדוגמה, יכולים גולשים לבצע התחברות (login) לאתרי אינטרנט באמצעות פרטיהם ברשתות החברתיות. הגולשים גם יכולים לשתף חוויות מגלישה באתר, כגון הערות שיש להם לגבי התוכן, ישירות עם חבריהם באתרי הרשתות החברתיות.

כמו כן, הטכנולוגיה של Gigya מאפשרת לאתרי אינטרנט לתגמל את גולשיהם עבור פעילותם המקוונת, כגון "משיכת" חבריהם מהרשתות החברתיות לבקר באתר, או הערות חיוביות שהם חולקים עם חבריהם לגבי תכני האתר. בנוסף, יכולים מנהלי האתר לקבל דו"חות שונים המציגים את פעילות הגולשים בחתכים שונים.

"השילוב בין אתרי אינטרנט לבין רשתות חברתיות מובילות הוא כיום כורח עסקי המאפשר לחברות וארגונים להגדיל את קהל לקוחותיהם ולשמור על נאמנותם", אמר רולי אליעזרוב, נשיא Gigya וממייסדי החברה. לדבריו, "ניתן להפיק תובנות רבות משילוב זה לגבי העדפותיהם והתנהגותם של המבקרים באתר, ולמנף נתונים אלו לצורך צמיחה עסקית".

"ההסכם עם Gigya הוא נדבך נוסף בחיזוק ההיצע של NessPRO בתחום הרשתות החברתיות ואנו שמחים על כך ש-Gigya החליטה לבחור בנו כשותף העסקי שלה בישראל", אמר דדי דבורסקי, מנהל NessPRO. "רתימת עוצמתן של הרשתות החברתיות לטובת אתרי אינטרנט עסקיים יוצרת הזדמנויות חדשות עבור חברות וארגונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים