One1 תייצג את בבילון גם בברזיל

החברות ציינו, כי פוטנציאל ההכנסות משיתוף הפעולה החדש מוערך בעשרות מיליוני שקלים בשנה ● מנכ"ל One1, שי אוזון: "שיתוף הפעולה עם בבילון הניב תועלת רבה לשני הארגונים ואנו רוצים למנף את ההצלחה הזו גם לשוק הברזילאי, שהנו גדול בעשרות מונים מהשוק הישראלי"

One1 ובבילון ירחיבו את שיתוף הפעולה ביניהן, במסגרתו משמשת One1 כנציגתה של בבילון בשוק התוכנה הארגונית בישראל, ומעתה תשמש One1 כנציגתה של בבילון גם בברזיל. פוטנציאל ההכנסות מהשוק העסקי כתוצאה משיתוף הפעולה החדש מוערך בעשרות מיליוני שקלים בשנה.

ברזיל הינה אחת מחמש המדינות המובילות והצומחות במכירות בבילון בעולם. לבבילון עשרות אלפי לקוחות עסקיים המשתמשים בפתרונות Babylon Enterprise בברזיל, ומיליוני לקוחות נוספים מהמגזר הפרטי, המשתמשים בתוכנות התרגום של החברה. ברזיל נחשבת לאחד השווקים המתעוררים בעלי קצב צמיחה מהמהירים בעולם, כאשר הצמיחה בתחום האינטרנט בולטת במיוחד.

מנכ"ל One1, שי אוזון, אמר כי "שיתוף הפעולה עם בבילון הניב תועלת רבה לשני הארגונים ואנו רוצים למנף את ההצלחה הזו גם לשוק הברזילאי, שהנו גדול בעשרות מונים מהשוק הישראלי. אנו מאמינים כי פעילות בבילון בברזיל תפתח בפנינו הזדמנויות עסקיות רבות".

לדברי מנהל חטיבת המוצרים ב-One1, רוני רויטמן, "אנו שמחים להיות נציגיה של בבילון בשוק חדש ומתפתח שגודלו טומן פוטנציאל אדיר. בכוונת חטיבת המוצרים, המשמשת בשנה האחרונה כנציגת בבילון בישראל, להמשיך ולמנף את היקף הפריסה שיש לבבילון לארגונים השונים בארץ ובעולם. אנו מאמינים שנוכל להביא להצלחה בהיקף המכירות של בבילון בברזיל, כפי שעשינו זאת בישראל".

אלון כרמלי, מנכ"ל בבילון, אמר כי "אנו רוצים לתרגם את שיתוף הפעולה הפורה וההצלחה ההדדית של שתי החברות בישראל להצלחה משותפת גם בשווקים בינלאומיים. אנו רואים בשוק הברזילאי מנוע צמיחה משמעותי בשנים הקרובות עבור בבילון, וחשים ביטחון בטיפוח שוק זה בעזרת שותפינו העסקיים ב-One1".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים