ECI תחליף את רשת הטלפוניה של דויטשה טלקום בעשרות מיליוני יורו

במסגרת הפרויקט, תספק חברת התקשורת הישראלית פיתרון התומך במספר פרוטוקולים מתקדמים ושירותי קול מבוססי פרוטוקול SIP ● דויטשה טלקום תפרוס את פלטפורמות F152 ו-M82 במרכזיות הראשיות שלה ואת פלטפורמת M41 השמיים בארונות רחוב

ECI הודיעה אתמול (א'), כי זכתה במכרז להחלפת רשת הטלפוניה (PSTN) של דויטשה טלקום ברשת הדור הבא, המבוססת כולה על פרוטוקול אינטרנט (IP). היקף הפרויקט מוערך בעשרות מיליוני יורו.

מחברת התקשורת הישראלית נמסר, כי במסגרת הפרויקט היא תעביר את הרשת של דויטשה טלקום מרשתות מורכבות ומרובות פלטפורמות לרשת פשוטה יותר. הפרויקט יפשט את ארכיטקטורת הרשת של ספקית התקשורת, ישלב בין מספר פלטפורמות המשמשות את החברה כיום ויספק את הגמישות הדרושה לאספקת שירותי תקשורת חדשים.

במסגרת הפרויקט, תספק ECI לדויטשה טלקום את Hi-FOCuS MSAN (ר"ת Multi-Service Access Node), פיתרון התומך במספר פרוטוקולים מתקדמים (ADSL2+, VDSL2, SHDSL) ושירותי קול מבוססי פרוטוקול SIP. דויטשה טלקום תפרוס את פלטפורמות F152 ו-M82 במרכזיות הראשיות שלה ואת פלטפורמת M41 השמיים בארונות רחוב.

רפי מאור, נשיא ומנכ"ל ECI, אמר: "אנחנו משתפים פעולה עם דויטשה טלקום מזה תקופה ארוכה. הזכייה בפרויקט מעידה על היכולת שלנו להתחרות בהצלחה בחברות ענק לאורך זמן ולזכות בפרויקטים מרכזיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים