דל הציגה מערכות אחסון חדשות

בפורום האחסון שקיימה השבוע בלונדון, השיקה דל את מערכת האחסון החדשה DR4000 - המציעה יכולות משופרות למניעת כפילויות ודחיסה, גרסה 6.0 החדשה של מרכז האחסון Compellent ופתרון כולל שנועד לסייע ללקוחות להפיק את המרב מתשתית SharePoint של מיקרוסופט

15/01/2012 16:34

ענקית המיחשוב דל (Dell) הכריזה על שדרוגים בהיצע מערכות האחסון שלה. את ההכרזה ערכה החברה בפורום האחסון שקיימה השבוע בלונדון – שהיה הראשון מסוגו המיועד לאזור EMEA.

ההכרזה הראשונה שסיפקה דל היתה מערכת DR4000, המשלבת את הביצועים והאמינות של גיבוי מבוסס דיסק, עם יכולות השמטת הכפילויות והדחיסה שהגיעו ל-דל בעקבות רכישת Ocarina Networks. יכולות אלו, נמסר, שומטות עותקים כפולים של אותם נתונים ומאפשרות לשמור נתונים מקוונים במשך זמן ארוך יותר, כשהם זמינים מיד בעת אסון או במקרה של אובדן נתונים. באמצעות שמירת נתונים מקוון למשך שבועות או אפילו חודשים לפני העברתו לאחסון בארכיב, יכולים המשתמשים לאתר ולאחזר נתונים חשובים, לשפר את היעילות ולהפחית את עלות הבעלות הכוללת של תשתיות האחסון שלהם.

DR4000 מיועד לארגונים קטנים ובינוניים ולמשרדים מסונפים של ארגונים גדולים, הזקוקים לפתרון גיבוי מבוסס דיסק. בין יכולות הפתרון נמנים השמטת עותקים יתרים של נתונים, הקטנת את התלות בגיבוי סרט מגנטי, צמצום דרישות רוחב הסרט להעברת נתונים עד פי 15, הקטנת עלות אחסון הגיבוי, הקטנת טביעת הרגל של ההספק עבור גיבוי וחיסכון בקירור מרכזי הנתונים. DR4000 זמין לאחסון בנפחים של 40, 81 ו-135 טרה-בייט במכשיר יחיד, ומאפשר השמטת כפילויות ודחיסה ברצף, העתקת כפילויות, אבטחת מידע מתקדמת, ופריסה נטולת שיבושים המאושרת על ידי תוכנות גיבוי מובילות.

בנוסף ליכולות הפחתת הנתונים, יכול ה-DR4000 גם להקטין את עלויות האחסון לאורך זמן בזכות רישיון תוכנה בשיטת "הכל כלול", המאפשר ללקוחות למנף את כל מוצרי DR4000 הנוכחיים והעתידיים מבלי להעמיס על עצמם עלויות נוספות עבור רישיונות.

פתרון דל לאחסון הארגוני על ארכיטקטורת Compellent. צילום: פלי הנמר

דארן תומס, סמנכ"ל ב-דל ומנכ"ל האיחסון הגלובלי של החברה, מציג את דרכה של דל להגדיל את נתח השוק שלה אצל לקוחותיה בתחום האחסון. צילום: פלי הנמר

הכרזה נוספת שסיפקה דל באירוע היתה על גרסה 6.0 החדשה של מרכז האחסון Compellent. בין היתר, תומכת הגרסה החדשה ב-64 ביט, אשר מכפילים את גודל הזיכרון ומשפרים את הביצועים ואת הגודל. באמצעות אחסון מתקדם בשכבות, יכולות הקצאה רזה ושיכפול, מאפשר התכנון המודולארי של Compellent עבור SAN למרכזי נתונים לחסוך, בזכות שדרוג לקושחה החדשה ומימוש גרסאות חדשות ללא צורך בתהליך עקירה-והחלפה. הקושחה החדשה של Compellent מאפשרת ללקוחות ליהנות מההתקדמות בתוכנות Compellent עתידיות תוך כדי שיפור ביצועים בפתרונות הנוכחיים.

גרסה 6.0 של Storage Center מרחיבה את השילוב ושיתוף הפעולה ההנדסי המתמשך בין דל ו-VMware, שמטרתו לעזור ללקוחות להאיץ את המעבר למרכזי נתונים דינאמיים וסביבת מיחשוב ענן. אחד השיפורים בגרסה החדש הוא הוספת API לשילוב מערכי אחסון Dell Compellent עם VMware vSphere, שמציע סילוק מלא של העתקים ואפשרות נעילה באמצעות חומרה שמרחיבה את היכולת הנוכחית של Compellent לאיפוס גושים. יכולת זו נועדה לשפר את מהירות הפריסה של מכונות וירטואליות עד 40%, לשחרר את הרשת ואת משאבי האירוח ולשפר את ביצועי האחסון עבור נפח נתונים המשותף לכמה מכונות וירטואליות.

כמו כן, מציעה הגרסה החדשה מתאם העתקי אחסון (RSA) עבור Site Recovery Manager 5, הזמין להורדה ומכיל תמיכה בתכונות SRM 5 החדשות, כמו התאוששות אוטומטית מאסונות ותהליך עבודה חדש לשדרוג מתוכנן והפוגה בפעילות. הגרסה החדשה מציעה גם תוסף של לקוח vSphere 5 ל-Compellent של דל ושילוב של Enterprise Manager-vSphere 5, המאפשרים למשתמשי VMware לנהל ביעילות מאגרי אחסון וירטואליים של Compellent מתוך VMware vSphere 5 או מתוך עמדות Compellent Enterprise Manager.

פתרון אופטימיזציה של דל בעולם ה-SharePoint של מיקרוסופט. צילום: פלי הנמר

בנוסף, הכריזה דל באירוע על פתרון כולל שנועד לסייע ללקוחות להפיק את המרב מתשתית SharePoint של מיקרוסופט (Microsoft) באמצעות ניהול נתונים ואחסון. הפתרון החדש מבוסס על אחסון DX של דל, התאמות של דל עבור SharePoint ותכנון ופריסת שירותים של תוכנות AvePoint ו-DocAve. ההצעה מספקת פתרונות עבור ניהול ומעבר במשך כל תקופת השימוש, אשר בכוחה לשפר את הקיבולת, הביצועים, הרצף העסקי וההתאמה.

הפתרון של מטפלים בשלושה אתגרים מרכזיים: תכנון וניהול מראש של הקיבולת – במטרה לשפר את יעילות האחסון ולהאיץ עד 40% את ביצועי היישום; רציפות עסקית המבטיחה גיבוי עקבי של כל תשתיות SharePoint ושיפור גיבוי עד פי 29 ושיפור האחזור עד פי 32; ופיקוח גמיש ומשתנה על הנתונים באמצעות העברה אוטומטית לארכיב.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לבריטניה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים