אטול בהטנגר, איקסיה: "חשיבות בדיקות התקשורת עולה בשל ריבוי יישומי מדיה עשירים"

בהטנגר, מנכ"ל ונשיא חברת הבדיקות לרשתות תקשורת, הגיע ארצה לרגל פתיחת הסניף הישראלי של החברה ● לדבריו, "בחרנו בשוק הישראלי בשל נטייתו לאמץ טכנולוגיות חדישות במהירות" ● אדר אייל, מנהל פעילות איקסיה ישראל, ציין ש-"כבר כיום אנחנו מוכרים במיליונים בשוק המקומי וצפי הגידול שלנו עומד על עשרות אחוזים ב-2012"

"בעולם שבו נפח התעבורה ברשתות התקשורת גדל ללא הרף ונדרש לספק ללקוחות הקצה יישומי מדיה עשירים (RMA) ושיש בו יותר ויותר תעבורת וידיאו – קווית ואלחוטית – עולה באופן דרמטי החשיבות של בדיקות רשתות התקשורת, ההדמיה שלהן ובחינת יכולתן בהדמיה לעבוד בעומסים גבוהים עם שרידות ויתירות מרביים", כך אמר אטול בהטנגר, מנכ"ל ונשיא איקסיה (Ixia).

בהטנגר היה דובר המפתח בכנס שערך הסניף הישראלי של החברה לרגל הקמתו. הכנס נערך אמש (ג') בסטוקו בהדר יוסף, בהשתתפות כ-100 איש – ספקי אינטרנט, ספקי ציוד תקשורת ומנהלי רשתות בארגוני אנטרפרייז.

בתחילת דבריו הציג בהטנגר בקצרה את ההיסטוריה של החברה ואת פעילותה. הוא ציין, כי איקסיה נוסדה ב-1997 והונפקה בנאסד"ק ב-2000. במחצית הראשונה של העשור הקודם היא פעלה בעולם הבדיקות לרשתות תקשורת בשכבות 2-7, לרבות שכבת הפיירוולים. ב-2007 פעילותה של איקסיה התרחבה והיא החלה לספק פתרונות לבדיקות של רשתות תקשורת אלחוטיות. ב-2009, לאחר שרכשה את חברת הבדיקות האלחוטיות Catapult Communications ואת חטיבת הבדיקות N2X IP של אג'ילנט (Agilent), היא החלה לפעול בעולם הבדיקות של תקשורת דור 3. בהטנגר ציטט מחקר של פרוסט אנד סאליבאן (Frost & Sullivan) מ-2011 שלפיו איקסיה היא "מובילת שוק בדיקות ה-Gigabit Ethernet, וכן מובילת נתח השוק בתחום בדיקת השדרה האלחוטית". בשנה שעברה, ציין, החברה רכשה את חברת VeriWave, שעוסקת בבדיקות Wi-Fi.

"כך, אנחנו מאפשרים עולם מאוחד: איקסיה מספקת את הפתרונות המקיפים ביותר בתעשייה לבדיקה ולבחינת רשתות IP מאוחדות", אמר בהטנגר. "הפתרונות מבצעים אמולציה מנקודות הקצה האלחוטיות ועד לליבת רשת האינטרנט". הוא ציין ש-"שלושת קהלי המטרה שלנו הם יצרני ציוד קצה, ספקי שירותי תקשורת וארגונים וגופים ממשלתיים, שעושים שימוש בפלטפורמות הסימולציה והבדיקות שלנו כדי לתכנן ולאשר טווח רחב של רכיבים של רשתות נייחות, Wi-Fi ורשתות דור 3 ו-4". לדבריו, "הפתרונות שלנו יוצרים תנאים המדמים את העולם האמיתי על ידי ביצוע אמולציה של כל טווח הפרוטוקולים, בעומסים משתנים ותוך יצירה של תעבורה שבאה מיישומי מדיה עשירה. זאת, כדי לאמת ולהעמיד למבחן את הביצועים והאבטחה של רשתות מיחשוב ענן, ליבת הרשת, מרכזי נתונים, רשתות אלחוטיות ורשתות משולבות". בהטנגר ציין, כי החברה היא גלובלית וכי מחצית מהכנסותיה מגיעות מחוץ לארצות הברית. לדבריו, "אנחנו חברת בדיקות התקשורת היחידה בעולם שפועלת בארבעה שדות: IP, את'רנט, LTE ו- Wi-Fi".

אדר אייל, מנהל פעילות איקסיה בישראל, מזרח אירופה ואפריקה. צילום: יח"צבהתייחסו לשוק הישראלי אמר בהטנגר, כי "לאור הפעילות הענפה שלנו בישראל, הגיעה העת לעלות מדרגה. עלינו להעניק תשומת לב מלאה ללקוחות הקיימים, לעבוד מתוך קרבה ללקוח והבנה עמוקה של צרכיו. ישראל היא שוק מתוחכם טכנולוגית, שוק המאמץ מוקדם טכנולוגיות חדשות, והקמת הסניף תסייע לנו להכיר ולהבין כיצד מוטמעות טכנולוגיות חדשות. כך נוכל לספק תמיכה טובה יותר ללקוחות המקומיים, בישראל ובאזור EMEA בכלל".

"נעמיק החדירה בשוק המקומי"

במהלך האירוע הוכרז אדר אייל כמנהל פעילות איקסיה בישראל, מזרח אירופה ואפריקה. בעברו היה אייל מנהל מכירות אזורי בקומברס ומנהל מכירות אירופה ב-SpearHead Technologies, וכן הקים וניהל את קבוצת הטלקום של HP ישראל ואת משרדי המכירות של 3Com בארץ.

אייל אמר, כי הסניף הישראלי של איקסיה יספק ללקוחות החברה נקודת גישה ישירה לכל המוצרים, הפתרונות ושירות הלקוחות. "בעוד לקוחות החברה ירוויחו מהזמינות המקומית והמיידית של משאבים, צוות המחקר והפיתוח של איקסיה ייהנה משיתוף פעולה ישיר עם הלקוחות, שיאפשר לו לעמוד בקצב הפיתוח של טכנולוגיות חדשות המגיעות מישראל", ציין אייל.

הוא הוסיף, כי "החברה רואה בישראל שוק מפתח להתרחבות, בזכות החדשנות הטכנולוגית המתקיימת באזור. האופי המורכב של פתרונות הלקוחות והצורך הקריטי של גופים בתעשיית התקשורת לדאוג לרשתות עתירות ביצועים, עמידה בדרישות סף ובחינת יישומים הופכים את הנוכחות המקומית של איקסיה לצעד הכרחי בתהליך הצמיחה של החברה". בין לקוחות החברה בארץ מנה אייל את סיסקו (Cisco) ישראל, ECI, מלנוקס, רד, רדוור, מארוול, Compass וספקיות שירותי תקשורת.

לסיכום, אמר אייל, "אנחנו נמצאים בשוק הישראלי מאז 1999. השוק בארץ הוא אחד השווקים הגדולים עבורנו מבחינת היקף המכירות בהשוואה לשווקים אחרים באזור EMEA. כבר כיום המכירות השנתיות שלנו עומדות על מיליוני שקלים. אנחנו מעריכים שעוד השנה הן תצמחנה בעשרות אחוזים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים