גוגל ו-012 סמייל יציעו במשותף חבילות פרסום מוזלות באינטרנט לעסקים קטנים

במסגרת הפרויקט, תציע 012 סמייל לבעלי עסקים קטנים חבילת פרסום אונליין הכוללת דומיין, עיצוב, בניה ואחסון אתר האינטרנט, וכן שובר פרסום חינם ל-Google AdWords ● עלות החבילה - 69 שקלים ● יוסי מור-יוסף מנהל השיווק של המגזר העסקי ב-012 סמייל: "בעידן הנוכחי, היכולת של עסקים קטנים לפרסם מצומצמת מאוד. הפרויקט מעניק להם הזדמנות להתנסות באחת מפלטפורמות הפרסום החזקות בעולם"

012 סמייל וגוגל השיקו היום (א') פרויקט משותף לקידום עסקים קטנים בישראל. במסגרת הפרויקט, תציע 012 סמייל לבעלי עסקים קטנים חבילת פרסום אונליין הכוללת דומיין, עיצוב, בניה ואחסון אתר האינטרנט, וכן שובר פרסום חינם ל-Google AdWords. עלות חבילת הפרסום היא 69 שקלים, כאשר שלושת החודשים הראשונים ניתנים ללא התחייבות. בנוסף, לקוחות בעלי אתר קיים המאוחסן על שרתי 012 סמייל, יהיו זכאים גם הם לשובר פרסום חינם ב-Google Adwards.

מטרת חבילת הפרסום שמציעה 012 סמייל היא לאפשר לבעלי עסקים קטנים להשוות את עצמם לחברות הגדולות על ידי יצירת  נוכחות רשת. בעל העסק יקבל אתר אינטרנט תדמיתי, מעוצב ע"פ דרישתו, בעל עמוד אחד וטופס יצירת קשר. האתר יעוצב, יבנה  ויאוחסן בפלטפורמה של חברת  WebsPlanet.

כמו כן, במסגרת הפרויקט יוצע שירות ייחודי אשר מטרתו לנהל ולהוציא לפועל את הקמפיין האינטרנטי עבור בעלי עסקים שאינם מעוניינים לעשות זאת בעצמם. שירות  זה יסופק על ידי חברת פאוור פון נט, משווקת מורשה מטעם גוגל, ללא כל עלות נוספת.

ע"פ סקר TIM מאוגוסט 2008, כ-91% מכלל משתמשי האינטרנט בישראל עורכים מחקר וחיפוש על מוצרים ושירותים שונים אונליין. 79% מהמשתמשים, על פי אותו הסקר, ירכשו מוצר או שירות אוף ליין לאחר המחקר והחיפוש שערכו באינטרנט.

יוסי מור-יוסף מנהל השיווק של המגזר העסקי ב-012 סמייל, אמר: "בעידן הנוכחי, בעיקר עם חוק הספאם, היכולת של עסקים קטנים לפרסם מצומצמת מאוד. הפרויקט המשותף עם גוגל מעניק להם הזדמנות להרחיב את העסק ולהתנסות באחת מפלטפורמות הפרסום החזקות בעולם בעלות זולה ובליווי צמוד של אנשי מקצוע".

ריקי דרורי, סמנכ"ל שיווק של גוגל ישראל מסרה: "בתקופת מיתון, בעלי עסקים קטנים צריכים להתעורר ולהבין שהלקוחות הפוטנציאליים שלהם נמצאים באינטרנט, וגם הם צריכים להיות שם. החבילה שמציעה 012 סמייל  תאפשר לאותם בעלי עסקים ליצור לעצמם נוכחות אינטרנטית בצורה מהירה ופשוטה ולהגיע לאותם לקוחות בעזרת הפרסום בגוגל".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איתן

    נראה אטרקטיבי לבעלי עסקים.... ולבחור מעליי פאוורפון משווקת מטעם גוגל של האדוורדס בישראל עד כמה שאני יודע...

  2. ציקי

    פאוורפון באמת משווק מורשה. למה לא בררת?

  3. יניב פלדמן

    אני לגמרי בעד שירותי All in one. יש הרבה עסקים שלא רוצים להתמודד עם כל הבלאגן שמסביב להקמת אתר וקידומו, תכנון עסקי נכון ויפה. רק הערה אחת קטנה... "חברת פאוור פון נט, משווקת מורשה מטעם גוגל" ?!??!??! אין. לא היה וגם לא יהיה משווקים מורשים. זה נוגד את כל ההגיון של מודל הפרסום בגוגל. לפרסם הודעות יח"צ זה סבבה ומועיל לציבור הקוראים לפעמים, אבל לפחות תעשו קצת בדיקות וסינונים ולא Copy Paste מהמייל שקיבלתם.

אירועים קרובים