דיוויד דונאטלי, נשיא חטיבת האחסון של EMC, עבר ל-HP; יכהן כסגן נשיא בכיר לפתרונות שרתים

דונאטלי יחליף בתפקיד את סקוט סטלארד, שפורש לאחר 34 שנים בחברה, ואילו פרנק הוק יחליף את דונאטלי ב-EMC ● התפקיד החדש הוא קפיצת מדרגה עבור דונאטלי, הן בגלל אחריותו למחזור פעילות גדול הרבה יותר והן מכיוון שכעת ינהל גם את פעילות השרתים והתקשורת, תחומים ש-EMC אינה פעילה בהם ● המהלך הוביל לתביעות הדדיות בין דונאטלי לבין מעסיקתו הקודמת, על רקע סעיף "אי-מעבר-למתחרים" בחוזהו

דיויד דונאטלי, נשיא חטיבת האחסון של EMC, הודיע בשבוע שעבר באופן פתאומי על עזיבתו את החברה. הוא מונה לסגן נשיא בכיר לפתרונות שרתים, אחסון ותקשורת ארגוניים ב-HP. במקומו של דונאטלי הזדרזה EMC למנות את פרנק הוק, מי שהיה עד עתה סגן נשיא בכיר לשיווק עולמי ויחסי-איכות עם הלקוחות. דונאטלי יחל בתפקידו החדש מחרתיים (ג'), והוא ידווח לאן ליברמור, סגנית נשיא בכירה וראש חטיבת הפתרונות הטכנולוגיים (TSG), המדווחת בתורה למארק הארד, מנכ"ל HP. הוא יחליף את סקוט סטלארד, שפורש לאחר 34 שנים ב-HP.

במסגרת התפקיד החדש, ינהל דונאטלי את פעילות השרתים והאחסון בארגונים (ESS), שמחזורה עמד ב-2008 על 19.4 מיליארד דולרים. HP מתחרה ישירות ביבמ על הובלת שוק השרתים, כשבאזורים שונים בעולם היא מובילה ואילו באחרים מובילה יבמ. HP ויבמ חולקות את המקום השני בעולם בתחום מערכות האיחסון, לאחר EMC.

התפקיד החדש הוא קפיצת מדרגה עבור דונאטלי, הן בגלל אחריותו למחזור פעילות גדול הרבה יותר (כ-20 מיליארד דולרים לעומת כ-15 מיליאד דולרים ב-EMC), והן כיוון שכעת הוא ינהל גם את פעילות השרתים והתקשורת, תחומים ש-EMC כלל אינה פעילה בהם. במסגרת תפקידו, יקבל תחתיו דונאטלי את פעילות קבוצת התקשורת HP ProCurve. זאת, כחלק מהיעד ש-HP הציבה לעצמה: להוביל בתהליכי האיחוד שבין תשתיות השרתים, האיחסון והתקשורת. מ-HP נמסר, כי "המיזוג בין התשתיות יאפשר לארגונים למנף חדשנות לטובת קידום היעילות והערך העסקי של הטכנולוגיה, ולהפיק תמורה רחבה יותר מפתרונות החברה".

דונאטלי עבד ב-EMC עשרים שנים. יממה לאחר הודעתו החל דו-קרב משפטי. הבכיר הפורש הגיש תביעה לבית המשפט בקליפורניה, על מנת שישחרר אותו מסעיף "אי-מעבר-למתחרים" בחוזה העבודה שלו ב-EMC. למחרת הגישה EMC תביעה בבית המשפט של מסצ'וסטס במטרה לאכוף עליו את אותו סעיף. הסיבה לשוני במיקום שתי התביעות: בקליפורניה בתי המשפט מקלים יותר בהתייחסותם לסעיף אי-התחרות בחוזי העבודה של בכירים. בתי המשפט של מסצ'וסטס, לעומת זאת, מחמירים יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים