טוויטר: רק 40% ממשיכים להשתמש באתר לאחר חודש

אחוז הנשארים הנמוך הינו על אף מספר הנרשמים הגדול לטוויטר - כך עולה מדו"ח שפרסמה חברת המדרוג נילסן ● דייוויד מרטין, סגן נשיא בנילסן: "אחוז החזרה הנמוך יוצר מצב שבו אין מספיק משתמשים חדשים שיכולים לפצות, לאחר נקודה מסוימת, על כמות המשתמשים שעוזבים את האתר" ● מספר הנרשמים לרשת החברתית עלה במרץ האחרון פי שניים, בין היתר בעקבות תוכנית של אופרה ווינפרי

למרות המספר הרב של הנרשמים לרשת החברתית הפופולרית טוויטר, רק 40% מאלה מהם ממשיכים לגלוש בה לאחר כחודש ממועד ההרשמה. יתר ה-60% מעדיפים, כך נראה, "לוותר על התענוג". תוצאות אלה עולות מדו"ח של חברת המדרוג נילסן, שפורסם בבלוג שלה, ושנערך בקרב אזרחים בארצות הברית. עם זאת, מהנתונים עלה, כי בחודש מרץ האחרון הכפיל טוויטר את מספר הנרשמים לשירות. כך, למשל, ביום שבו שודרה תוכניתה של אופרה ווינפרי, שהוקדשה לטוויטר, נרשמה עליה של 24% במספר הנרשמים לעומת היום הקודם.

יצוין, כי אחוז החזרה של גולשי טוויטר נמוך יותר מזה שהיה הן לפייסבוק והן למיי-ספייס כשהיה להן את נתח השוק שיש לטוויטר כיום.

ההבדל בין כמות הנרשמים לאחוז הנשארים מהווה בעיה גדולה עבור טוויטר. "אחוז חזרה של 40% בלבד יגביל, בסופו של דבר, את צמיחת האתר לכדי חדירה של 10% בלבד מכלל המשתמשים באינטרנט", כתב דייוויד מרטין, סגן נשיא בנילסן, בבלוג שבו פורסמו תוצאות הדו"ח. הוא הוסיף, כי "זה יוצר מצב שבו אין מספיק משתמשים חדשים שיכולים לפצות, לאחר נקודה מסוימת, על כמות המשתמשים שעוזבים את האתר".

עזרא גוטהיל, אנליסט ב-Technology Business Research, אמר לאתר קומפיוטרוורלד לאחר פרסום הדו"ח, כי "הבעיה של טוויטר היא שברגע שהגולש נעשה עסוק, השימושיות של האתר נעלמת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים