נתי אברהמי, קבוצת יעל: "הכלכלה הישראלית במצב סביר, אולם יש 'ריחות' של משבר ב-2012"

עם זאת, "הכלכלה הישראלית הינה יציבה, וכך גם ענף ה-IT המקומי, שהוא יציב וחזק", אמר אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל ● הוא דיבר על המצוינות שאליה צריכים המנמ"רים לשאוף ואמר, כי "המאפיין את עבודת המנמ"רים הוא כדרור באוויר בין האתגרים והמצוקות השונים, תוך רצון לממש את היבטי התכולה, לוחות הזמנים והתקציב, בעת ביצוע פרויקטים"

"העולם נהיה כפר גלובלי קטן. הכלכלה הישראלית הינה יציבה, וכך גם ענף ה-IT המקומי, שהוא יציב וחזק. ה-IT הישראלי נכנס ל-2012 במצב סביר, אך עם הרבה ריחות של משבר, שאני מקווה שלא יגיע", כך אמר נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל.

אברהמי היה בין נציגי ספקיות ה-IT שנשא דברים בתחרות מצטייני המיחשוב ITAwards 2011. טקס הכרזת הזוכים בתחרות, שהתקיים ביום ה' האחרון, נערך זו השנה התשיעית, בהפקת אנשים ומחשבים. הטקס התקיים כחלק מוועידת Closing The Year, שנערכה במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מנמ"רים, מקצועני IT בכירים ומנכ"לי ספקיות המיחשוב בארץ. מנחה האירוע היה פלי הנמר, נשיא קבוצת אנשים ומחשבים.

לדברי אברהמי, על המנמ"רים לשאוף למצוינות. הוא הביא כדוגמה את הזוכים בפרס נובל. "מה שאפיין את המשתתפים בטקס זוכי פרס הנובל השנה הוא המצוינות בדרגה הגבוהה ביותר שלה, ולשם עלינו, הספקים והמנמ"רים, לשאוף בעשייה המשותפת שלנו".

"המאפיין את עבודת המנמ"רים הוא כדרור באוויר בין האתגרים והמצוקות השונים, תוך רצון לממש את היבטי התכולה, לוחות הזמנים והתקציב, בעת ביצוע פרויקטים", הוסיף. לדבריו, "נדרשת מקצוענות בעת הביצוע. כל היבט בעשייה צריך להיות מקצועי, הן טכנולוגית והן ניהולית. בנוסף, יש להתחבר להיבטים העסקיים של הארגון. נגמרו הימים שבהם נערכו פרויקטים טכנולוגיים רק לשם הטכנולוגיה".

מרכיב נוסף שמנה אברהמי במהלך העשייה המיחשובית הוא המרכיב האנושי. "אנחנו עובדים עם ועבור אנשים, ולכן – ערכים כמו אמינות והוגנות חשובים בכל שלבי ההטמעה. ראיתי פרויקטים יפים מבחינה טכנולוגית שלא המריאו כיוון שלא היה להם חיבור להיבט העסקי או לאנשים".

איל זסלבסקי, מנכ"ל בינת מערכות תוכנה מקבוצת בינת. צילום: קובי קנטורהוא סיים בציינו, כי יעל היא קבוצת ה-IT הפרטית הגדולה בישראל, שתחגוג ב-2013 חמישים שנות פעילות.

"האתגרים הולכים להיות מטורפים ומורכבים"

איל זסלבסקי, מנכ"ל בינת מערכות תוכנה מקבוצת בינת, אמר ש-"המהפכה הדיגיטלית שאנחנו חווים כיום משפיעה על חיינו בצורה מדהימה: יש יותר מיחשוב נייד ויותר טכנולוגיה. האתגרים הולכים להיות מטורפים ומורכבים, תוך שהם נוגעים בתחומים שלא היו בעבר. השינויים כבר החלו והם רק יתגברו בשנתיים-שלוש שנים הקרובות. מי עוד זוכר שפייסבוק (Facebook) הוקמה אך לפני שבע שנים ושחנויות היישומים של אפל (Apple) קיימות רק 3.5 שנים?".

"אנחנו חווים מהפכה שמי מהארגונים שלא יקלוט ויאמץ אותה – ייעלם מן העולם", אמר זסלבסקי. "היא כוללת, בין השאר, עבודה רב-ערוצית מול הלקוחות, לרבות ניתוח וניטור הפעילות של הארגון מול הלקוח וניתוח מה עשה הלקוח".

"אתם, המנמ"רים – ביכולתכם להשפיע על התהליכים הללו ועל השורה התחתונה של העסק", אמר. זסלבסקי סיים בהערכה, כי "זו הולכת להיות תקופה מאוד מעניינת. תפקידנו, כספקים, הוא לעזור לכם להתקדם לשם ולעבור בשלום את התקופה המדהימה הזו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים