דיווח: ה-iPad 3 יופיע במרס או אפריל

הידיעה נסמכת על "מקורות יודעי דבר בשרשרת האספקה", שכבר החלו לספק רכיבים מהדור החדש למפעלים שבהם מיוצרים מחשבי iPad ולצמצם את אספקת הרכיבים מהדור הקודם ● מדובר בדיווח הגיוני בהחלט, משום שגם הדורות הקודמים של מחשבי iPad הושקו בתקופה זו של השנה

מחשבי iPad 3 יושקו בחודש מרס או אפריל בשנה הבאה – כך על פי ידיעה שהופיעה בבלוג DigiTimes. המידע נסמך על "מקורות יודעי דבר בשרשרת האספקה", שכבר החלו לספק רכיבים מהדור החדש למפעלים שבהם מיוצרים מחשבי iPad ולצמצם את אספקת הרכיבים מהדור הקודם.

דיווח זה הגיוני בהחלט, משום שגם הדורות הקודמים של מחשבי iPad הושקו בתקופה זו של השנה.

על פי דיווחים קודמים, יצוידו מחשבי ה-iPad 3 בצגים בעלי איכות גבוהה יותר, דומה לזו של צגי Retina Display במכשירי iPhone מהדורות האחרונים. המחשבים מהדור החדש אמנם יצטרכו להפגין איכות גבוהה יותר, במיוחד נוכח התחרות מצד מחשבי Kindle Fire החדשים של אמזון (Amazon), שמוצעים במחירים של 200 דולרים בלבד. עם זאת, טי. מייקל ווקלי, אנליסט מחברת Canaccord Genuity, העריך ש-"מחשבי iPad יוסיפו לשלוט הן בכלל השוק של מחשבי הלוח והן בפלח העליון שלו".

גם מרק מוסקוביץ, אנליסט מג'יי.פי. מורגן (J.P. Morgan), העריך שבאפל "לא מודאגים מהמתחרים החדשים, המוצעים במחירים נמוכים. הם מציעים פחות מאפיינים ולמעשה, מחשבי Kindle Fire הם מעין יציר כלאיים בין מכשירים לקריאה של ספרים אלקטרוניים למחשבי לוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים